Maar ging het nu ook harder zo geschoren die brug daar bij rotjeknor over ?@EdK ik had me inderdaad geschoren voor de gelegenheid, zal het bewijsmateriaal maar toevoegen foto gemaakt door @Pendragon waarvoor dank!
Dat blijft het belangrijkste en moet ook lekker je eigen gang blijven gaan hierin.Zelf vind ik het gelukkig wél geslaagd en dat is het belangrijkste natuurlijk
(dit gaat commentaar opleveren............ )[/SIZE]
Nee, een Kodiaq zit er nog niet in @EdK. Ik was gezellig mee en mijn auto komt ook bij RijnWoud vandaanMaar ging het nu ook harder zo geschoren die brug daar bij rotjeknor over ?
En toch wel aardig dat er een bakkie koffie voor Pendragon vanaf kon, of heeft ie stiekum ook een Kodiaq besteld ??
En je velgen ?? Ach je weet uit verleden al dat jouw smaak mijne niet altijd was / is , ennnnn het zal je niet verbazen als ik zeg " Gooi die skodavelgen vanaf fabriek er weer meteen onder of bestel ze 2 maten groter..... maar ik vind wat er nu op zit echt niets....
Idem
21” Bentley er onder en de 19” set met de Quatrac 5 Vredestein all-season banden liggen in de garage te wachten op de ‘winter’