Status
Niet open voor verdere reacties.

Antera

Donateur
Ook langs deze weg gefeliciteerd met de nieuwe ride en vele mooie km's gewenst. De eerste aanpassingen staat hem goed benieuwd naar de volgende
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

TDI_DSG

Senior Member
Beetje laat misschien maar ook ik wil je feliciteren met de beer. Erg mooie auto! Ben zeer benieuwd naar alle aanpassingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
@EdK ik had me inderdaad geschoren voor de gelegenheid, zal het bewijsmateriaal maar toevoegen ;) foto gemaakt door @Pendragon waarvoor dank!
Maar ging het nu ook harder zo geschoren die brug daar bij rotjeknor over ?
En toch wel aardig dat er een bakkie koffie voor Pendragon vanaf kon, of heeft ie stiekum ook een Kodiaq besteld ??

En je velgen ?? Ach je weet uit verleden al dat jouw smaak mijne niet altijd was / is , ennnnn het zal je niet verbazen als ik zeg " Gooi die skodavelgen vanaf fabriek er weer meteen onder of bestel ze 2 maten groter..... maar ik vind wat er nu op zit echt niets....
 

CDK

Forumguru
@EdK en @s-line, velgen zitten er bij mij tot nu toe nooit heel lang onder, dus wie weet wat er nog onder komt. Zelf vind ik het gelukkig wél geslaagd en dat is het belangrijkste natuurlijk ;)

@alle anderen, dankjewel voor de complimenten en de felicitaties :thumbsup:
 

EdK

Forumguru
Zelf vind ik het gelukkig wél geslaagd en dat is het belangrijkste natuurlijk ;)
Dat blijft het belangrijkste en moet ook lekker je eigen gang blijven gaan hierin.
Maar ja je vraagt min of meer een mening met plaatsen van je foto van die blokken aluminium, en tsja niemand durft een weerwoord te geven dat ze het niet mooi vinden behalve @s-line en mijn persoon.... dus tsja die geef ik dan ook !!

Ben geen JA knikker......... (dit gaat commentaar opleveren............:deuk::deuk::deuk: )
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Forumguru
Maar ging het nu ook harder zo geschoren die brug daar bij rotjeknor over ?
En toch wel aardig dat er een bakkie koffie voor Pendragon vanaf kon, of heeft ie stiekum ook een Kodiaq besteld ??

En je velgen ?? Ach je weet uit verleden al dat jouw smaak mijne niet altijd was / is , ennnnn het zal je niet verbazen als ik zeg " Gooi die skodavelgen vanaf fabriek er weer meteen onder of bestel ze 2 maten groter..... maar ik vind wat er nu op zit echt niets....
Nee, een Kodiaq zit er nog niet in @EdK. Ik was gezellig mee en mijn auto komt ook bij RijnWoud vandaan
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tuulster

Forumguru
Ik ben ook wel een Bentley velgen fan :thumbsup:. Maar ook wel een "moet nog een cm of wat naar beneden" fan...... :jaja: ;)

Heb je ook pica's van je binnenkant , met de sportstoelen??
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Bertuz

Lid
Ziet er goed uit Corné! Veel plezierige km's toegewenst!

Velgen zijn een kwestie van smaak, de Bentley velgen zijn niet mijn smaak, maar wat zou dat boeien :thumbsup: Zolang jij het maar mooi vindt!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sandurtjuh

Forumguru
Lekker! Genieten is zeker aan het lukken dus. Ben wel heel nieuwsgierig naar het uiteindelijke resultaat van de overige plannen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan