Status
Niet open voor verdere reacties.

turboturbo

Forumguru
Ja idd stomme vraag :facepalm:

Je wilt lijkt mij zo min mogelijk beschadigingen op de lak voordat dat spul erop gaat dus daar zit denk ik niet veel tijd tussen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

thekawa

Forumguru
Lijkt me maar net wat je met je dealer afspreekt. Die van mij werd afgeleverd met blinderen, waxoil, velgen die allemaal door andere bedrijven, die ik had uitgekozen, op locatie van dealer zijn uitgevoerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dank allemaal voor de leuke reacties!
Wellicht ben ik sommige vragen al weer vergeten, maar nee nog steeds zelfde gehucht maar andere locatie. Nog geen folie er op en inderdaad Rijnwoud Rotterdam :jaja:
Eerste mods al gedaan inderdaad :jaja:
 

innocenti

Forumguru
Gefeliciteerd. Eindelijk heb je m. En die bentley velgen staan mooi. Veel plezier met je nieuwe ride en met uitvoering van je plannen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Die Bentleys staan echt geweldig!@ Goede keuze!
De verlengde flippers vind ik niets eerlijk gezegd, maar dat is uiteraard smaak ;)
 

s-line

Forumguru
Lekker belangrijk of je wel of niet je kenteken in beeld wil hebben!
Of plak je ze overal af?
En De wielen.... ik weet het nog niet, misschien wennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

marang73

Forumguru
Zat al te wachten op de foto's maar @Corné de Kluijver heeft natuurlijk een eigen topic ;)

Mooie bak hoor .... veel plezier ermee maar dat gaat wel lukken weet ik uit eigen ervaring :D
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@s-line als je nog velgensuggesties heb dan hou ik me aanbevolen hoor, maar voor nu vind ik het beter smoelen als waarmee het beertje de showroom verliet ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan