Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Nou hij staat op de oprit hoor mensen :)

IMG_1276.JPG

IMG_1272.JPG

Brienenoordbrug ging nét trouwens :deuk:

@EdK ik had me inderdaad geschoren voor de gelegenheid, zal het bewijsmateriaal maar toevoegen ;) foto gemaakt door @Pendragon waarvoor dank!

IMG_1275.JPG

Eerste indruk is super, voelt solide en redelijk premium aan, afwerking lijkt netjes in orde.
De auto klinkt als een diesel na het starten, maar na enkele minuten stationair en onder het rijden is hij redelijk stil.
Vermogen voor normaal gebruik is dik voldoende en de DSG 7 met natte koppeling (DQ500) schakelt zeer soepel zonder voelbare schokken op en terug :thumbsup:
Wat ik iedereen van harte kan aanbevelen is DCC en Drive Mode Selection, wat een verademing is dat, in de bebouwde kom lekker op comfort over de drempels dweilen en buiten de bebouwde kom op individual sportief afgeveerd en de stuurbekrachtiging wat zwaarder, heerlijk gewoon! Op de snelweg doet deze setting niet onder voor de KW schroefset die onder m’n Superb zat.
Dit was het voor vandaag ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Eens je gewend bent aan de zwaardere stuurbekrachtiging, ga je deze setting continue gebruiken. Vind dit zelf een stuk prettiger rijden. Als je dan naar de normale stand gaat, is het precies of je stuur los staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Dankjewel voor de complimenten :) over 2 maanden kunststof kozijnen er in en een ander kleurtje wat meer bij de auto past ...

Bij de Fabia of de Kodiaq? :D Veel plezier met de Kodiaq Corné, zo te zien waren ze 'm al kwijt bij de aflevering (ik zie op de achtergrond van de foto van André tenminste een medewerker in de kastjes zoeken (naar de Kodiaq?).
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

thekawa

Forumguru
Wauw netjes! Ik had eigenlijk gedacht dat die gelijk op de bentleys stond? Of is die geleverd nu op winterbanden. Heb je swincity ingeruild voor hia?

Dat is de Rotterdam dealer toch?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan