Status
Niet open voor verdere reacties.

Spierings

Forumguru
Ik denk dat Corné graag in Nederland wou blijven kwa tuning. Anders zijn er wel meer leuke vag tuners zoals mtm, bb etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

oco1979

Forumguru
compressor vs turbo
niet idem.
Maar turbo komt wel zéér dicht tegen de positieve eigenschap van compressor.
Anders Bi-turbo opbouw(dat zal voor de meeste tuners niet echt dat zijn) of tri-turbo ;).

Die turbo dat ze op een Porsche steken(standaard) die heeft variabele schoepen :thumbsup:.

http://www.bing.com/videos/search?q...3FEC20C3E1B0177E92273FEC20C3E1B0177&FORM=VIRE

deze kan tegen de uitlaattemperatuur

in volgende vag motoren toch ook al
http://motorchase.com/en/2016/04/vw-unveils-replacement-1-4-tsi-engine-1-5-vgt/
 
Laatst bewerkt:

Spierings

Forumguru
Of een goede twin scroll turbo...lees je ook veel positieve dingen over..

Maar dan moet je geen spruitstuk in de kop hebben..
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Bedankt voor het delen @andrehj :thumbsup: HGP Turbo ken in inderdaad en dit filmpje ook. Vrij recent hebben ze een Golf en zojuist ook deze Passat onder handen genomen. Leuk detail is dat ze ook open over prijzen communiceren in hun video's. Ongeveer €13.000,- euro dacht ik me te herinneren.
@Spierings, inderdaad bij voorkeur een Nederlandse tuner, maar is geen vereiste. DVX is ook goed aan te rijden en APR NRW is ook goed te doen.
 

CDK

Forumguru
Het ziet er naar uit dat de eerste modificatie aan mijn beer het cleanen van de achterklep gaat zijn :D Daarna laat ik hem door een detailer van het Carclean forum 3 staps polijsten waarna hij volledig beplakt gaat worden met Xpel zelfhelende lakbeschermingsfolie. Vervolgens komt daaroverheen weer een laagje Gyon Mohs wat weer afgetopt gaat worden met Geyon Cancoat. Gaat dit eindelijk eens een steenslag vrije auto worden. :tegek:
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Nice Corné, ik ga dit topic volgen nu de beer onderweg is. Heb je overigens nooit een IGL Kenzo glass-coating behandeling overwogen? Als ik zo je plannen lees zou dit ook een oplossing kunnen zijn. Maatje van mij heeft het ook laten doen op z'n nieuwe Espace en ik moet zeggen: fantastisch, van binnen en van buiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
Maar herspuiten (zeker een paar x) is vervelender lijkt mij. Je bent je auto extra kwijt en je evt kans op verschil in kleur en dikte van de lak?
Voorkomen is beter dan genezen lijkt mij?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Schippersss

Forumguru
Net ff gekeken, maar wat een mooi product dat Xpel! Wel echt ideaal tegen die vervelende steenslag. Als het budget er is, zou ik het ook mooi doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Maar herspuiten (zeker een paar x) is vervelender lijkt mij. Je bent je auto extra kwijt en je evt kans op verschil in kleur en dikte van de lak?
Voorkomen is beter dan genezen lijkt mij?
Ben dan wel benieuwd als er op de autostrade een serieus steentje tegen de bumper vliegt of de folie het dan nog gaat tegenhouden. Reken maar uit tegen welke snelheid en kracht het steentje tegen de bumper vliegt als Corné effe de topsnelheid van zijn beer-project uittest ;)

En wat met openslaande deuren van de wagen die naast jou staat, of iemand die met een sleutel even langs je wagen passeert?

In het voorbeeld dat ze tonen zijn het steeds zeer fijne krasjes. Wil het wel eens zien als ze met een sleutel passeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Ben dan wel benieuwd als er op de autostrade een serieus steentje tegen de bumper vliegt of de folie het dan nog gaat tegenhouden. Reken maar uit tegen welke snelheid en kracht het steentje tegen de bumper vliegt als Corné effe de topsnelheid van zijn beer-project uittest
Tsja dat steentje vliegt gewoon door de folie en de motorkap heen.....maw hij heeft op langere duur een geperforeerde motorkap....:pieker::pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
@leon-cupra, er staan genoeg filmpjes online van mishandeling met sleutels en schroevendraaiers ;)
idd, effe opgezocht. Schmee150 heeft het met zijn FF getoond. Best wel indrukwekkend.

Mss ook eens nader bekijken voor onze nieuwe S3 in lava blue. Kleur die megabesmettelijk is voor krassen, dat icm een vriendin en 2 kids die er niet naar kijken. Mss nog wel een investering waard. Is wel een leasewagen maar op het einde van de rit presenteren ze ook de rekening. :pieker:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan