Maar als je je huidige ECU en daarbij behorende electronica blijft gebruiken en deze ook op het cjxc blok toe te passen is dan zou je toch geen last hebben van problemen met andere regelapparaten?
Het volledige inruilbedrag van de Superb heb ik er als budget voor uitgetrokken. Ik hoop er wat moois van te kunnen (laten) makenik heb het idee dat je Kodiaq na alle modificaties een aardige extra prijskaartje heeft.
Jij zou eerder voor een TTE525R gaan? Ook een flinke jongen, maar wel een hybrid uitvoering.Eerlijk gezegd denk ik dat je beter af bent met een deftige hybrid.
Hebben de mannen van DVX geen goede oplossing? Of heb ik iets gemist?
+350 toch altijd??
Jij zou eerder voor een TTE525R gaan? Ook een flinke jongen, maar wel een hybrid uitvoering.
Zonde!!!Tot nu toe niet, desinteresse straalt er helaas ook vanaf. Ben daar geweest op afspraak en na een uitvoerige mailwisseling moest er toch eerst weer ingelezen worden om te weten waarvoor ik ook alweer kwam. Laatste mail is van vorige week en daarop komt geen antwoord zo lijkt het. Een motor versterken kunnen ze wel maar gaat lang duren en de onderdelen daarvoor kunnen ze moeilijk aan komen zegt Geert.... Het moet 450+ worden liefst
Bedankt voor je uitleg @Luuk Thijssen, nu is de door CTS gebruikte Garrett wel een maatje kleiner als die in het filmpje van jou, maar feit blijft dat je t.o.v. een hybrid onderin gewoon koppel mist. Ik ga er nog even heel goed over nadenken. Bij de S2 zat ik bij 1500Rpm op 300Nm en 3000Rpm op 400+Nm. Is wel iets om terdege rekening mee te houden. Je wilt uiteraard bij lage toeren al zoveel mogelijk power.
De basis is een GTX2867R.Overigens vraag ik mij af welke turbo ze dan nemen bij CTS want met een GTX28 kom je zonder methanol of waterstofinjectie volgens mij niet
richting de aangegeven 600pk.