Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbl

Forumguru
Toppie! succes met afscheid nemen van je mooie sleeper, en heeeeeel veel plezier met de grote beer!!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Helaas is de ECU nog niet te flashen dus dat is wel een domper, maar hopelijk is er spoedig iets mogelijk..... 180pk zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd. Eerst maar eens goed inrijden en dan zien we wel weer verder.
 

maartenv84

Senior Member
Ben benieuwd naar de eerste foto's. Mocht ik nu in aanmerking komen voor een nieuwe auto zou de kodiaq zeker mee doen als vervanger van de Passat. Geslaagder ontwerp en meer ruimte dan een Tiguan, haha
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kempes

Forumguru
Veel plezier corne!

Zin om een sprintje te trekken? Ik denk dat ik met 30 pk minder die skodatractor van je wel aardig bij kan houden...:D
 

s-line

Forumguru
Vast wel!
Maar IK mis het eerlijk gezegd nog steeds niet! Mijn wilde haren zijn weggewaaid op de Vespa denk ik...:nailbiting:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Okki

Donateur
Ik zag eergisteren (of de dag ervoor) een trailer met een Kodiaq in jou kleur rijden naar het pand van Ames in Dubbeldam waar alle nieuwe VAG autos heen gaan voor dealers in regio 078.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Tsja 180Pk , het is behelpen.....
Moet het met 45 minder doen en met de volgende bak moet ik het met nog minder doen....
Dus tsja zou haast vragen of je tijd hebt om medelijden met me te hebben......

Maar veel plezier vanavond met het ophalen en je eerste rit in het 010 gebied......
Scheer je zelf nog wel ff , scheelt weer wat weerstand waardoor je net ff meer aan je 180 Pk hebt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan