Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Forumguru
Mooie bak vriend! En ik heb er al even in mogen rijden (Yes!) en hij rijdt echt heerlijk. De stoelen zitten perfect, stuur ligt lekker in de hand, DSG reageert uitstekend en verder zijn alle nieuwe snufjes weer mooier dan in mijn O3.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Opvallend dat strookje 'honingraat' tussen de reflectoren op de achterbumper. Ik vind het niet lelijk en niet mooi, ik moet er denk even aan wennen.

De monacovelgen waar Leon een linkje van heeft gepost, maken het volgens mij meer een auto die past bij Mr. BadGuy uit de volgende James Bondfilm. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

RefleCs

Forumguru
Iets verlagen lijkt mij ook mooier met dergelijke velgen. 21" heeft de beer wel nodig. 19 is echt te klein. De flippers kan ik me van voorstellen dat je makkelijker raak grijpt.

Wat vond de dealer van de velgen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

DeNnZ

Forumguru
Hey @Corné de Kluijver , ik zie dat in je maxi dot, het onderste lijntje blauw is, kun je dit wijzigen?
Of heeft dit met een optie te maken?

De flipper extenders ogen toch wel een beetje goedkoop heh.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

HarrieSkoda

Forumguru
Flinke sloffen! Hebben ze Turini ook in 21";).

Omdat mensen zo bezig zijn over je kenteken afschermen; gebruik wel even een -niet- transparante zwarte lijn welke je er overheen trekt. Ik kan nu namelijk nog zo je kenteken zien door de (transparante) streep heen:D.

Ook dit topic ga ik volgen, ben heel erg benieuwd wat je allemaal gaat doen met de Beer!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

marang73

Forumguru
21” Bentley er onder en de 19” set met de Quatrac 5 Vredestein all-season banden liggen in de garage te wachten op de ‘winter’ ;)

Bekijk bijlage 60985

Ik vind het model velgen te vlak ... oogt goedkoop maar dat zullen ze wel waarschijnlijk niet zijn.

Zoiets vind ik wel mooi.

audi-audi-rs6-c7-21-inch-velgen-winterbanden-dunlo.jpg


Sowieso antraciet bij een grijze auto vind ik mooi. Maar blijft natuurlijk een kwestie van smaak.
 

CDK

Forumguru
Dcc werkt toch ook wel met subtiel eibach pro kit?

Ik vrees van niet, zoals het nu instelbaar is qua comfort en sportiviteit is top.
Als er uiteindelijk veel meer vermogen onder de kap zit is er wellicht noodzaak, maar nu niet. Zou dan eerder een DDC set van KW er onder laten schroeven.
 

ertromp

Forumguru
Super gefeliciteerd met je aanwinst Cornė
Wielen passen perfect
En nu veilige en mooie km's draaien
En dat die verrekte ecu maar zsm te kraken is
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

DeNnZ

Forumguru
Yep, lijntje van het maxi dot past zich aan naargelang de kleur van de sfeerverlichting.
Is bij de Superb ook zo. Bij de Octavia weet ik niet??

Ik heb de sfeerverlcihting ook op blauw staan, heb hem ook weleens op roze gehad (moest van mn dochter :D), maar dat lijntje in de maxidot is bij ons altijd groen gebleven..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sitechris

Donateur
Velgen top! Bij deze auto echt zeer geslaagd. De flippers vind ik wat minder. Oogt een beetje aftermarket.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ik denk inderdaad de wielen die @marang73 liet zien mooier zullen staan. Deze komen te lomp over. Die Audi SQ7/5 velgen staan mijn inziens mooier.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk!;)
Maar dan moeten er wel een BBK achterzitten....:jaja:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan