CDK
Forumguru
@Bakkertje, dat is altijd mogelijk
Dat kan hoor. 3 maart staat ingepland bij Matze. Daarna voor een leuke entree/attractie vergoeding te bezichtigen
Werkelijk waar ??????ik heb daar wel een eurootje voor over
Werkelijk waar ??????
Geen cent, hij zou blij mogen zijn dat we dan interesse tonen voor een veredeld TV scherm....
Ben erg benieuwd maar een dikke aanpassing en zal je voorlopig wel de enigste zijn ook :-)
mijn vader heeft zo een virtual cockpit in zijn Tiguan. Knap maar is een puur gadget. Na een week is het leuke er ook af.Ben erg benieuwd maar een dikke aanpassing en zal je voorlopig wel de enigste zijn ook :-)
mijn vader heeft zo een virtual cockpit in zijn Tiguan. Knap maar is een puur gadget. Na een week is het leuke er ook af.
snap ik, anders ga je er geen 1200euro aan hangenI love gadgets
is toch niet zo heel speciaal? Je kan je navi wat vergroten, je tellers zijn digitaal, je kan wat spelen met instellingen .... Maar verder is het toch gewoon maar een puur gadget dat weinig echt toevoegt?Mij verveelt het na een jaar nog steeds niet hoor!
Ik vind de digitale tellers niet altijd mooier en fijner moet ik eerlijk zeggen maar ik vind het wel heel erg fijn dat de navi in het midden is geprojecteerd dmv een kaart. Het ziet er fraai uit en het is heel prettig navigeren in de praktijk.
Je zou een telefoon als HUD kunnen gebruikendat navi in het midden geprojecteerd wordt is ook één van de redenen dat ik m aanschaf (bij gebrek aan HUD).
Je zou een telefoon als HUD kunnen gebruiken
En dat is natuurlijk reden genoeg, je hoeft niet altijd alles rationeel te beargumenterent is natuurlijk ook omdat ik t gewoon gaaf vind.