Maar goed @Corné de Kluijver ik zal dan maar eens On topic gaan en wens je morgen een mooie tijd toe met het inbouwen van je flatscreen in je teddybeertje.....
Enne geen foto's maar een mooi filmpje is nu ook wel gewenst hoor van de inbouw en het uiteindelijke resultaat...
@CBreedijk je bent toch niet gepikeerd door mijn opmerking ??
wens je morgen een mooie tijd toe met het inbouwen van je flatscreen in je teddybeertje.....
Enne geen foto's maar een mooi filmpje is nu ook wel gewenst hoor van de inbouw en het uiteindelijke resultaat...
Wat ik me afvraag bij dat nieuwe gadget: hoe goed blijft dat zichtbaar als de zon er via het zijraam vol op schijnt? Bij analoge klokken is dat altijd wel te zien, maar 'tv-kijken' terwijl de zon op de tv schijnt, wil nog wel eens tegenvallen.
Had je niet forum personeel mee dat weet hoe dat gaat ??filmpjes monteren heb ik nog nooit gedaan,
Ik denk dat de vraag "hoe goed kun je je maxidot display aflezen als de zon er via het zijraam vol opschijnt?" in deze relevant is.Wat ik me afvraag bij dat nieuwe gadget: hoe goed blijft dat zichtbaar als de zon er via het zijraam vol op schijnt? Bij analoge klokken is dat altijd wel te zien, maar 'tv-kijken' terwijl de zon op de tv schijnt, wil nog wel eens tegenvallen.
Matze is druk bezig met de ‘umbau’
Gaat nu al sneller dan bij mij