EdK
Forumguru
Gewoon om laten smelten ......Bentley’s blijven nog even tot ik er over uit ben wat ik daar mee ga doen
Kan men er een echte velg van gieten...
Gewoon om laten smelten ......Bentley’s blijven nog even tot ik er over uit ben wat ik daar mee ga doen
Dat zeg je toch niet tegen een dame........ik vind jou auto echt dik!
Velgen staan hem goed, moeie koets geworden!
Heel goed dat je het vastlegt want voor je het weet liggen er weer andere wheels onder....dan volgt er een fotootje met definitief resultaat
Heel goed dat je het vastlegt want voor je het weet liggen er weer andere wheels onder....
Hopelijk doet die het netjes. Jaren geleden mijn Kahn velg erheen gebracht ivm stoeprand schade. Pff wat een prutser, velg super slecht gefixt ( zag de schade nog zitten) , kleur was totaal afwijkend van de rest, was mijn naafdop en mijn ventieldop kwijtgeraakt en dan gewoon de volle pond vragen anders kreeg ik mijn velg niet mee. Mijn zien daar niet terug.Dit was alleen ff passen, ze zijn nu naar Uden voor een nieuwe laklaag (lak op de velgrand was niet meer in topconditie en hier en daar een klein steenslag plekje)
Deze staan veel dikker als de Vossen personal taste uiteraard
Dit is ook mooi, maar die Bentley velgen blijven ook wauw.
The Beast, alias Brutus.
Netjes hoort niet bij mijn beer, bruut past hem beter
Hopelijk doet die het netjes.
Welnee dat is zelfkennis , maar wel bijna in erge vorm..Dat heet gewoon een kritische klant.
Welnee dat is zelfkennis , maar wel bijna in erge vorm..