EdK
Forumguru
Maar was jij niet bij jezelf in dienst ? En gaat dat tot heden dan nog wel goed ? Of brokkelt die verhouding ook al een beetje af...Daarom heb ik ook geen personeel in dienst die zouden zelfmoordneigingen krijgen denk ik
Maar was jij niet bij jezelf in dienst ? En gaat dat tot heden dan nog wel goed ? Of brokkelt die verhouding ook al een beetje af...Daarom heb ik ook geen personeel in dienst die zouden zelfmoordneigingen krijgen denk ik
Maar was jij niet bij jezelf in dienst ? En gaat dat tot heden dan nog wel goed ? Of brokkelt die verhouding ook al een beetje af...
Dat heet gewoon "klant". Althans in mijn wereld wel.....Dat heet gewoon een kritische klant.
Let op details. Eigenlijk zou iedereen dat vaker moeten doen.
Ben ik maar ten dele met je eens. Zelf ben ik doorgaans ook meer van het poedercoaten, maar bij steenslag op een velg die gepoederd is springen daar weer hele stukken vanaf. Ander nadeel van poedercoaten is dat de strakke lijnen op een velg afvlakken door de dikte van de laag. Beide mogelijkheden hebben voor en nadelen, maar als een velg een goede voorbehandeling gehad heeft en de lak goed uitgehard is alvorens de banden gemonteerd worden, dan zal de lak niet gaan bladderen. De RS6 velgen zijn origineel antraciet metallic gelakt, dus dat worden ze nu weer.Spuiten is overigens niet de beste manier, Poedercoaten is een veel betere manier.
Dit was alleen ff passen, ze zijn nu naar Uden voor een nieuwe laklaag (lak op de velgrand was niet meer in topconditie en hier en daar een klein steenslag plekje) daarna de beste banden die een mens zich kan wensen er op en dan volgt er een fotootje met definitief resultaat
Ik ben heeeeuuuuuuul benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Zal vast en zeker bruut zijn.Hier alvast een preview, zaterdag gaan ze er onder.....
Die had ik gezien ja, maar ben eigenlijk op zoek naar een betere foto (buiten)
Enne....ook weer met ride on erin?