Van zodra je een multifunctioneel stuur hebt, zal je het volume aan het stuur kunnen aanpassen.
Mijn inzien heeft ook iedere kodiaq een multifunctioneel stuur.
Even de okkaziemarkt bekeken. De eerste generatie heeft het oude stuur met het kunststof wieltje. De nieuwe generatie met het nieuwe stuur de alu uitvoering.
Klopt, maar het ging mij meer om het uiterlijk van het stuurwiel. De aluminium draaiwieltjes. De 1 heeft ze wel en de andere aan 1 zijde en kunststof uitvoering.
Misschien dat de bouten van scharnier / deur niet goed vast zitten volgens de fabrieksnormenKan dit door weersomstandigheden komen
Nee, geen last van. Ik heb in de zomer....zomervulling en begin eind september al te vullen met wintervulling, waarna ik richting de winter bewust meer sproei om de zomervulling er steeds meer uit probeer te krijgen en de mengverhouding meer in de wintervulling wil hebben. Nu met corona is dit nog belangrijker voor mij geworden aangezien ik veel minder rijd......heeft iemand ook last van bevroren slangen?, of heeft iemand deze beter geïsoleerd?.
O er zit -20 antivries in de auto. ik hoor het graag
Jullie al iets gehoord over de terugroepactie over het rempedaal? Als je de kodiaq intoetst in onderstaande link komt de terugroepactie tevoorschijn.
https://terugroepregister.rdw.nl/Pages/Terugroepregister.aspx
@hemi24, waarom zoek je in het register tussen bestelling en aflevering?