Kijk je schoonmoeder op de trekhaak die zit in de kreukelzone !!Voor mij is de kofferbak ook kreukelzone. Ik zet daar liever niet mijn kostbaarste bezit.
Kan op zichzelf al een additionele veiligheidsvoorziening zijn...je schoonmoeder op de trekhaak
@duijt, dank je wel voor je reactie. Ik vind de airco van Espace niet erg sterk. Misschien ligt het daaraan. Waar ik met mijn V70 genoeg had met 22 graden moet ik bij Espace op 18 graden instellen. Mijn Kodiaq wordt rond week 35, hopelijk, afgeleverd. Ik ben erg benieuwd.Zie eerder bericht. Derde zitrij bevalt perfect. Airco komt er zonder enig probleem. Zou ook vreemd zijn als deze gehele auto niet kan koelen. Zicht is er prima.
Je mag er toch wel van uitgaan dat de derde zitrij deel uitmaakt van de passagierskooi, de kreukelzone zit daar achter.
Anders zou dat toch zeker een of meer crashteststerren kosten...
Zo te zien aan je onderschrift heb je een 2wd versie en die zijn helemaal niet met dcc leverbaar.Rijd nu een paar weken in Spanje rond - soms op bepaald minder goede wegen - en moet zeggen dat ik wel spijt heb dat ik DCC niet heb gekozen. Weet iemand of dat achteraf nog is te regelen?
Zit er niet.Weet iemand of er op de middelste zitplaats van de achterbank Isofix bevestiging zit?
Zo te zien aan je onderschrift heb je een 2wd versie en die zijn helemaal niet met dcc leverbaar.
Hmm, dat klopt zie ik. Jammer, want ik vind de Kodiaq nogal hard geveerd. Oneffenheden in het wegdek geeft hij teveel door. En dan heb ik (gelukkig) maar de 18 inch velgen. Maar er zijn erger dingenZo te zien aan je onderschrift heb je een 2wd versie en die zijn helemaal niet met dcc leverbaar.
Rijd nu een paar weken in Spanje rond - soms op bepaald minder goede wegen - en moet zeggen dat ik wel spijt heb dat ik DCC niet heb gekozen. Weet iemand of dat achteraf nog is te regelen?
Geen idee, mijne staat altijd op sport, ideaal.
Ik heb er nog niet genoeg mee gereden om jouw wetenschappelijk onderzoek te kunnen testen haha. Staat voornamelijk op de oprit, zaterdag gaat 'ie mee op vakantie.