Let wel op de goede soort, er zijn verschillende kleuren (elk met andere eigenschappen).
Dalende vloeistof heb ik vaak gehad bij de Octavia, eigenlijk altijd, liep altijd uit op lekkage helaas, was minimaal en niet onder de auto te vinden, het is relatief weinig wat je nu minder hebt dan dat die exact in het midden zou staan. Kan je gerust nog even mee rijden. Let wel goed op welke KVS je koopt, niet alles is geschikt om erin te gooien. Ik had een orginele fles in Duitsland gehaald van 1.5 liter. Heb in de 10 jaar dat ik de Octavia (RS) had de helft van de fles erbij moeten gooien (en 2 waterpompen/thermohuizen verder). Laatste lekkage was ik er klaar mee, niet gekeken waar het vandaan kwam maar de auto weg gedaan.
Als er G13 op staat, maakt het merk ook niet uit.staat g13 op, dus kan ik er beter geen action spul in gooien.
dat is G12 zag ik. net zoals dat ik liever ook geen motorolie van de action gebruik. (maar juist wel autowasshampo of een spons)Als er G13 op staat, maakt het merk ook niet uit.
Hooguit voor je portemonnee...
Je het helemaal gelijk wist niet dat het kennelijk ook hoger kon staan. Motor was koud en na rit van m'n vrouw net keek ik ff en stond die hoger. Netjes in het midden. Ik doe nu maar ff niks zover gaan we ook weer niet op vakantie. Lijkt dus kennelijk niet heel afwijkend, maar blijf het in de gaten houden.Als 'ie nu koud was, is bijvullen niet nodig: hij staat nog boven minimum in het expansievat.
Wat je er ook bij doet, het gaat echt niet extra koelen.
Er staat 12+ op de fles en ik hoor en lees niks anders dan positieve berichten daarover. En 12+ kan prima gemixed met 13 is wat ik lees.dat is G12 zag ik. net zoals dat ik liever ook geen motorolie van de action gebruik. (maar juist wel autowasshampo of een spons)