@Taffy, waar zo'n ritje naar TVS al niet goed voor kan zijn
Klopt inderdaad, maar zijn altijd interessante ritjes
Maar en dit is 'vers van de pers' ...... Het verhaal was hiermee toch nog niet ten einde
, want na de zekering van de kofferbak12v te hebben vervangen deed deze en de zaklamp/koffebaklamp het weer. En hij ging ook uit als de bak dicht was
Maarrrrr.......... Afgelopen zaterdag zet ik de auto in de garage, zet hem op slot en wat blijkt....
Dat ver#*~de ledje brandde weer
!!
Gaat je zaterdagavond stemming
.......
Ben ik een dag later aan t surfen op 'boot-torch' , kom ik 'glowing led' van het Britse Skoda-forum tegen. Ik denk het zal toch niet ..!?
En ja hoor, hierin werd precies het probleem + oorzaak beschreven.
( weet niet of ik hier de link mag plaatsen ivm de
forumregels ? )
Wat blijkt, tijdens m'n vakantie kwam ik er onderweg achter dat één van de lampjes in de kofferklep niet brandde. Dit op de plek van bestemming bekeken en de desbetreffende led was iets verschoven en maakte geen goed contact in de lamphouder. Gerepareerd en de kofferklep brandde weer. Maar door het verschuiven van de led was de diode in lamphouder kennelijk kapot gegaan/opgeblazen ! ( zwarte staafje op foto ) met een gloeiende led tot gevolg.
Dus deze vandaag vervangen, is n doorsnee diode van letterlijk nog geen € en.........
nu brandt alles wanneer het moet en gaat ook uit als ik de auto op slot zet
Dus nu is het echt opgelost....