Komende weken wat upgrades aan de fabia!

bobracing

Forumguru
Stuur is achteraf gezien er makkelijk :)
Lastigste was het solderen van de onderste kabel omdat je geen ruimte hebt..verder de kabels aansluiten en leggen Enzo was goed te doen

Joske

Forumguru
knap werk man!! :thumbsup:

de aanhouder wint ;)

images

emiel10

Senior Member
Mijn fabia heeft ook alleen knoppen links op het stuur. Volgens mij hoort dat zo. Ik kan gewoon alles bedienen en blijf nergens hangen.

bobracing

Forumguru
precies hetzelfde stuur en dezelfde layout/functie knoppen ?

Hoe ga jij dan uit het telefoonmenu ? Ik kan dat in ieder menu doen met de onderste drukknop van de schakelaar zeg maar als je die 5 seconden indruk. Bij het telefoon menu werkt dat helaas niet. Wat is zelf gevonden had in het Octavia boekjes is dat ik toch ook rechter knoppen nodig had voor het maxidot/stuur/telefoon gedeelte... dus via ebay een gebruikte setje compleet met kabel gekocht voor 80,-... dus nu wachten tot het binnen is en testen :)

emiel10

Senior Member
Als ik het bovenste knopje van de knopjes op de rechter stuurhendel een paar seconden indruk dan kom ik uit het telefoonmenu en kom ik weer gewoon in de MFD functie terecht.

Ik heb zover ik kan zien exact hetzelfde stuur met dezelfde knoppen layout. Ik wist eerst ook niet hoe ik uit het telefoonmenu kwam. Ik kan alles bedienen zonder de rechterstuurknoppen en de fabia's die ik heb gezien met carkit erin tot nu hebben allemaal alleen links knoppen.

bobracing

Forumguru
Getest maar geen resultaat in de wagen :)
Moet hem op navigatie zetten via de radio dan verwisseld het menu en kan ik weer bladeren... wacht nu op de knoppen....

bobracing

Forumguru
thx!
Wacht nu nog steeds op de knoppen :( en ga me nog verder verdiepen in die tellerklokken enzo zodat ik het de volgende keer zelf kan doen :)

Bovenaan Onderaan