Maar ik vind het nou net leuk om zoiets zelf te kunnen en uit te zoeken hoe dat moet.Dat gaat zo snel dat je nog niet weet wat hij heeft gedaan........
Als Breda niet te ver is dan lekker door Antera laten doen en vanuit een luie stoel kijken hoe hij het doet....
Dat maakt het zeker gemakkelijker. Maar dat verklaart nog niet hoe hij de montage van een veerpoot voor elkaar krijgt zonder de aandrijfas of de fusee los te halen. Ben nog steeds benieuwd hoe hij dat flikt. (@Antera )Tip van de sluier is dat hij een brug tot zijn beschikking heeft
Maar ik vind het nou net leuk om zoiets zelf te kunnen en uit te zoeken hoe dat moet.
Dat maakt het zeker gemakkelijker. Maar dat verklaart nog niet hoe hij de montage van een veerpoot voor elkaar krijgt zonder de aandrijfas of de fusee los te halen. Ben nog steeds benieuwd hoe hij dat flikt. (@Antera )
Ik heb gisteren nog een filmpje van een fantastische stukje gereedschap van Gedore bekeken. Die kerel zegt het zelfs in 10 minuten te kunnen (en demonstreert dat ook heel aardig). De truc is inderdaad een pers die de veerpoot aan de auto samenperst, zodat je bijna niks los hoeft te halen.Omtrent de veerpoot uit de fusee te halen is mijn geheim en zeker niet iets wat iemand die niet veel sleutelt aan te raden is om te doen zoals ik het doe.