henridelange
Nieuw lid
Beste,
Mijn auto doet lastig met schakelen het shakelen naar de 1e versn. gaat zwaar/stug.
Wil je dan in de R dan knarst/ratel van tandwiel geluid hij en je moet hem er echt indrukken.
Dan terug naar de 1 weer moeilijk maar geen knarsend geluid. Kan verder gewoon rijden de rest van de versn. geen probleem soms wel wat stug
maar niet zo moeilijk als 1e en R (achteruit).
** Koppel zit wel hoop op pendaal
** als ik in zijn 5 rij 80km en vol gas geef gaat snelheid en toerental gelijk op
** als ik stil sta rem ingedrukt laat koppel opkomen trilt schokt en slaat dan af blijft niet slippen.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ? vliegwiel / koppelingsplaten of hopelijk wat goed kopers???
Betreft Skoda Fabia 1.2 TDI 3 cilinder greenline uit 2010 en met 167.000 KM op de teller
Mvgr,
Henri
Mijn auto doet lastig met schakelen het shakelen naar de 1e versn. gaat zwaar/stug.
Wil je dan in de R dan knarst/ratel van tandwiel geluid hij en je moet hem er echt indrukken.
Dan terug naar de 1 weer moeilijk maar geen knarsend geluid. Kan verder gewoon rijden de rest van de versn. geen probleem soms wel wat stug
maar niet zo moeilijk als 1e en R (achteruit).
** Koppel zit wel hoop op pendaal
** als ik in zijn 5 rij 80km en vol gas geef gaat snelheid en toerental gelijk op
** als ik stil sta rem ingedrukt laat koppel opkomen trilt schokt en slaat dan af blijft niet slippen.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ? vliegwiel / koppelingsplaten of hopelijk wat goed kopers???
Betreft Skoda Fabia 1.2 TDI 3 cilinder greenline uit 2010 en met 167.000 KM op de teller
Mvgr,
Henri