Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

Tuner111

Forumguru
Juist mail gehad van hun. Men bestelling is nog niet verstuurd omdat men spullen er nog niet zijn.. Maar op de status staat wel verzonden... Rare manier van werken hebben ze toch bij superskoda vindt ik...
 

Skoda-MAN

Forumguru
Maar je hebt grote kans dat het komt alleen wanneer?
Als ze het mailtje uit zichzelf gestuurd hebben is dat wel weer netjes.
Tja als je in de uitverkoop tijd besteld dan..............
 

Tuner111

Forumguru
Heb zelf eerst wel een mailke moeten sturen. Anders wist ik nog van niks...

"Hello,

we are sorry, but we are waiting for one missing item from your order. We expect that during 10days, so then we will send your all order imediatelly, ok?
It's due to the discount. We had many orders, so some items were sold out during that.
We are sorry for delay once again!

Best regards
Petr
superskoda.com team

Dne 23.8.2015 v 11:27 Braeckevelt Bram napsal(a):
Hello Petr,

My order “(53047)” had gone to the status “Goods dispatched”. But when I want to track it through the gls site he cannot find my package nr ? is my order really sent ?

Can you give a look in to that please ?

Greets Bram"
 

CDK

Forumguru
De manier van werken zijn wij niet gewoon, maar het komt altijd goed, goede communicatie is hen vreemd, maar nogmaals het komt altijd goed, ook als er onverhoopt een verkeerd item in de bestelling zit wordt dat netjes opgelost :jaja:
 

newwolf84

Forumguru
Net wat je zegt @Corné de Kluijver, de manier van denken en doen, daar zit verschil in tussen ons en de Tsjechen. Volgens mij zijn wij ook het enige volkje wat zo gehecht is aan afspraken en op tijd komen ;) We merken het elk jaar als we daar op vakantie zijn. Achja en als je dat accepteert dan leer je er mee leven.
Maar goed komen doet het!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
bijna bijna bijna :D


25/08/2015 06:40 Out for delivery on GLS vehicle Belgium Deinze
25/08/2015 03:26 Inbound to GLS location Belgium Deinze
24/08/2015 23:00 Inbound to GLS location Belgium Puurs
24/08/2015 11:28 Outbound from GLS location Germany Neuenstein
24/08/2015 11:27 Inbound to GLS location Germany Neuenstein
21/08/2015 23:06 Outbound from GLS location Czech Republic
21/08/2015 23:04 Inbound to GLS location Czech Republic
 

CDK

Forumguru
weet iemand wat "Externe data wordt overgedragen" wil zeggen bij gls ?

Naamloos.png

Ik heb met mijn 2e order exact hetzelfde, zal ook maar weer eens gaan mailen dan....
 

Spoetnik

Forumguru
Goh, ze zijn zo blij als kinderen die van Sinterklaas iets krijgen :yeah:. Ik heb zo'n doos liggen met spullen maar nog geen Skoda.

@ Joske ben nieuwsgierig of die rvs trappers gemakkelijk gemonteerd kunnen worden en ook of die andere er gemakkelijk af gaan.
 

Der Einser

Forumguru
Ja, ik ook.
Heb ze ook binnen, maar ben benieuwd.
Zal voorlopig even duren voordat ik wat kan doen.
Deze superskoda bestelling heeft mij namelijk meer leed bezorgd dan mij lief is!
:cry:
 

newwolf84

Forumguru
inmiddels de dingen geinstalleerd die ik besteld had, nieuwe vloermatten, rvs voetsteun en bakje onder de bestuurdersstoel, nog te doen zijn de ruitenwissers voor en achter maar ik heb een barstje in de voorruit die laat ik eerst herstellen en dan zet ik de nieuwe wissers er wel op.

2d0fask.jpg





30uftbt.jpg
 
Laatst bewerkt:

Pendragon

Forumguru
Mijn spullen zijn dus ook binnen. Ipad houders geïnstalleerd. Andere stukje morgen even doen. Vanavond geen tijd meer voor gehad. Zal foto plaatsen als het af is.
 
Bovenaan Onderaan