Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

Pendragon

Forumguru
Russische woorden maakt niet uit,.. verstaat hij toch niet:D

misschien volgende keer maar meeliften op @Corné de Kluijver zijn bestellingen.
Petr is namelijk wel zijn vriend maar niet die van @Pendragon :pieker:

Dan had Corné nu ook een probleem gehad, want dan was dat ene onderdeel nog steeds niet leverbaar :pieker:

Stel ik had niet geinformeerd, dan had ik 3 weken moeten wachten op de rest omdat ze mij niet informeren. Ja, we hebben het druk.....euh ja, ik heb het ook druk, maar als je weet dat iets niet leverbaar is: 1) zet het op je website dat het er niet is en/of informeer je klant wanneer het langer gaat duren en kom dan gelijk zelf met voorstellen. Dat is klantvriendelijkheid. Hebben ze schijnbaar in Tsjechië nog nooit van gehoord.
 

servies

Forumguru
Afgelopen maandag 2 vuilnisbakjes besteld voor in de Rapid (ik moet het afval van de kids toch ergens kwijt)
Vanmiddag afgeleverd.
Niks op aan te merken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
met dank aan @Tuner111 weet ik nu dat je in GLS-Tsjechië dient in te loggen voor track and trace..

en het begint op te schieten :D

21/08/2015 23:06 Outbound from GLS location Czech Republic
21/08/2015 23:04 Inbound to GLS location Czech Republic
 

Pendragon

Forumguru
Ik had gehoopt op levering vandaag.... Maar helaas. Leek toch te kunnen als hij afgelopen nacht in Utrecht was. Of levert gls niet op zaterdag?

Current parcel status

Inbound to GLS location Sat 22 Aug 2015, 00:23
 

CDK

Forumguru
@Pendragon, GLS is de meest waardeloze bezorgdienst waar je nooit van op aan kan, post.nl, DHL en DPD daar zit nog logica in en een beschikbaar tijdsschema wanneer je de goederen kan verwachten.
 

Rallye

Forumguru
GLS is in mijn ervaring met name erg vervelend door het beperkte aantal afhaalpunten. Laatst overigens ook met DPD gehad dat ik met de tracker kon volgen hoe mijn bestelling van Duitsland naar Ede, naar Rijssen en vervolgens weer naar terug naar de afzender ging. Zonder aan te geven waarom......

Mijn Superskodabestellingen waren tot nu toe altijd klein genoeg voor de gewone post. Alles was altijd erg snel binnen...
 

Tuner111

Forumguru
weet iemand wat "Externe data wordt overgedragen" wil zeggen bij gls ?

Naamloos.png
 

Joske

Forumguru
dat wil zeggen dat het pakket nog aangemaakt wordt volgens mij Bram. Dus het pakket is gemaakt, maar heeft nog geen GLS-code.
 
Bovenaan Onderaan