Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

Skoda-MAN

Forumguru
@Tuner111 Mijn ervaring met bankoverschrijving was dat ik een mail moest sturen omdat er na de bestelling niets meer gebeurde.
Waarschijnlijk is de doorkoppeling niet helemaal vlekkeloos geregeld, ze zijn meer ingesteld op PayPal.
Na de mail heeft het een week geduurd omdat er een weekend tussen zat.
Verder probleemloos en keurig verpakt.
 

Skoda-MAN

Forumguru
@Tuner111 Je kunt de status van uw bestelling zien op de website en of de betaling in orde is.
Een mail met de betalingsgevens naar mister Petr (geen type fout ) en alles komt goed (in het Engels )
 

CDK

Forumguru
bij mij 1 order verstuurd, de andere naar verwachting binnen 2 werkdagen ivm extreme drukte door de kortingsactie.
 

newwolf84

Forumguru
Vanmorgen om 07:57 een mail gehad dat mijn order "dispatched" is, ben benieuwd wanneer het binnen is. Vorige keer was het er in elk geval supersnel.
 

Pendragon

Forumguru
Dispatched zegt bij hun niks. Ik kreeg ook zo'n mail, maar bij checken op de gls site steeds niks. Ik een email gestuurd.... Blijkt dat 1 onderdeel nu niet leverbaar is en of ik even 14 dagen wil wachten of anders dat onderdeel van de bestelling wil halen.....waarom stuur je dan een bericht dat het verstuurd is? De verdere communicatie van hun kant was uiterst onvriendelijk en niet meewerkend helaas.
 

newwolf84

Forumguru
Ow oke, heb er 1x eerder wat besteld en toen was er geen wrijving om het zo maar eens te zeggen, had de deurlijsten met het oude loge besteld, zaterdags een mail gestuurd en maandag keurig een mail van Petr, dat de oude werden vervangen door de nieuwe en dat ze maandags met de post meegingen, woensdags was toen het pakket binnen.
 

newwolf84

Forumguru
Het zal mij benieuwen, heb net wel even gekeken wat je link betreft en die vind idd nog niets. Echter heb ik de mails van vorige keer bewaard maar in het nummer wat daar staat voor de GLS site staat niets wat lijkt op het ordernummer van wat ik toen besteld heb. Het lijkt me dus niet dat het ordernummer achter de = moet komen te staan zoals jij zegt.
Afijn we wachten het af.
 

Pendragon

Forumguru
Niet in de email, maar online. Even inloggen en daar kijken. Is een wat langer nummer. Bij mij begint het met 902....
 

newwolf84

Forumguru
Mijn nederige excuses.. :dankje:Heb het nummer gevonden en idd nog geen results...
Laten we het maar op de drukte gooien vanwege alle bestellingen waardoor de Tsjechen oververhit zijn... ;)
 

Tuner111

Forumguru
Ook al mail terug gehad dat ze de betaling nog niet ontvangen hebben. Dan wachten we nog even hè.. Hope dat alles in orde komt..
 

CDK

Forumguru
1 bestelling is in Utrecht in een GLS depot gearriveerd zag ik zojuist, de bestelling van @Ridley en z'n vader zit daar bij, de bestelling van @koreaan en @internetboarder is helaas nog niet verzonden, maar per mail is mij door vriend Petr verteld dat het waarschijnlijk binnen 3 dagen verstuurd gaat worden ivm de grote drukte door de summersale :jaja:
 

newwolf84

Forumguru
Had ze maar een mail gestuurd en vriend Petr heeft een link gegeven naar de GLS site met mijn bestelde onderdelen:

Ze zijn onderweg:

19/08/2015 10:08 Outbound from GLS location Germany Neuenstein
19/08/2015 10:07 Inbound to GLS location Germany Neuenstein
19/08/2015 01:21 Outbound from GLS location Czech Republic
18/08/2015 21:43 Inbound to GLS location Czech Republic
 
Bovenaan Onderaan