servies
Forumguru

Hoi,Volgens mij zitten die wintergrilles altijd met 2 schroeven en daarachter klemmetjes vast eerlijk gezegd, maar je zou een 2e kunnen bestellen via Paypall, als het afwijkt van het plaatje mag je het retourneren.
Foto's heb ik meteen al gemaakt en door gemaild,zij zeggen dat het zo hoort.@servies, foto's maken en een nieuwe set claimen![]()
Ik ga ze sowieso terugsturen. Ik vind ze een beetje tegenvallen, ik had er iets meer van verwacht.@servies, foto's maken en een nieuwe set claimen![]()
Inmiddels is alles netjes afgehandeld. Ik heb m'n geld teruggekregen. Wat mij betreft geen kwaad woord over Superskoda.Ik ga ze sowieso terugsturen. Ik vind ze een beetje tegenvallen, ik had er iets meer van verwacht.
...
De vorige bestelling van mij is goed gegaan. Nu niet... dorpelbeschermers voor m'n Rapid gekocht en nu is het pakketje blijkbaar door die mongolen van GLS zo behandeld dat de doos doormidden is gebogen met als gevolg dat de dorpelbeschermers ook zijn verbogen... Op 1 plek is zelfs de kunststof verkleurd door de vervorming. Wat een stel Neanderthalers werken er ook altijd bij die verzendbedrijven...
]
Het was een redelijk stevige doos die aan de binnenkant op bepaalde punten bijna gescheurd was... Dit is echt wel door die Neanderthalers veroorzaakt... Het enige wat in dit geval had geholpen was een verpakking van gewapend beton geweest...Klant is verantwoordelijk voor de verpakking, niet altijd op de neanderthalers steken![]()
Afgelopen zondag een setje 16"wieldoppen voor de stalen winter velgen (met dank aan @Octavia 32 Berend) besteld bij Super Skoda. Weinig tot geen info vanuit Tsjechië, na een beetje speurwerk op dit forum, altijd leuk overigens, kwam ik bij de link van @Pendragon en heb even het bestelnummer ingevuld en bleek dat mijn bestelling vandaag in de loop van de dag zou worden geleverd.
Groet,
BeeJee
Heb dit geprobeerd maar werkt niet....geprobeerd met zowel ordernummer als package nummer.....althans....hij geeft niet aan dat hij een van die nummers herkent en Superskoda heeft me afgelopen maandag al een mail gestuurd dat het verzonden is.@Handige Harry, onderstaand de link van @pendagron gepost op 15-08-2015
Tracking: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking?match= en dan achter de = je bestelnummer die je op de website ziet bij je order.
Grtz,
BeeJee