B.Stuurder
Forumguru
Moet je eens een SuperB Sportline diffuser bestellen, dan piep je wel anders
Ik wil je feestje niet verstoren, en ik hoop dat ik ongelijk heb, maar dat "order is verstuurd" zegt helemaal niets bij Superskoda. Dat kreeg ik namelijk ook meteen bij mijn order.....de rest is bekend....Op maandagochtend het bericht "order is verstuurd"... De week kan al niet meer stuk, hopelijk voor het weekend binnen, dan heb ik iets te doen van het weekend
Mocht het niet binnenkomen, niet getreurd hoor ik heb ook nog wel wat poetswerk aan de Yeti....hopelijk voor het weekend binnen, dan heb ik iets te doen van het weekend
Tsja dan houd het op....jammer weer voor mijdan heb ik nog genoeg op mijn eigen lijstje:
Denk dat dit wel meevalt !Mijn gevoel zegt dat sommige prijzen bewust verhoogd zijn ivm de 20% korting.
Superskoda heeft weer een leuke kortingsactie van 20%. Wees snel. Korting wordt pas verwerkt bij de checkout.
Wel opletten met de korting. Mijn gevoel zegt dat sommige prijzen bewust verhoogd zijn ivm de 20% korting. We krijgen te maken met de Media Markt praktijk. Ik ben van plan om een aantal velgen te kopen, maar het lijkt erop dat daar de prijzen zijn gestegen.
Zie voorbeeld.
Wel nog een verzoek. Heeft iemand de zwarte Velg "prestige" in real life? Ik wil zien hoe de velg in het echt eruit zien. Het liefst onder een Rapid
Succes met kopuhhhhh kopuhhh kopuhhhh