Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

HarrieSkoda

Forumguru
Op de valreep, maar SuperSkoda heeft momenteel wederom 20% korting op alles!

Tot (en met) morgen!

Misschien leuk voor degene die nog emblemen of wat dan ook wilde bestellen!

Edit: besteld! :D
 
Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Precies.. In het laatste scherm (voordat je daadwerkelijk moet betalen) zie je dat de korting verrekend wordt.

Het mooie eraan is, op producten waar al reeds korting op zit, gaat alsnog de 20% af!!
 

Rofffel

Forumguru
Het is gelukt!
Zij het dat ze 2 doorklikpagina's hanteren :tongue:

Besteld:
2x embleem racingblue
1x dorpelbeschermrand rs6 zilver
2x led instapverlichting

Paar mooie begintweaks samen met de sportline verlaging.
 
Laatst bewerkt:

johnboy

Donateur
Gisteren sierrand voor achterklep en onderkant bumper besteld. Vandaag bevestigingsmail voor verzending. ff geduld nog :-)
 

BramBam

Forumguru
Door had ik al een beetje op gerekend. Zojuist "original Skoda DOUBLE-SIDED cargo boot mat" besteld voor mijn gloednieuwe Kodiaq. Bij Skoda € 99,95. Bij Superskoda normaal € 80,- (incl. verzending). Nu € 66,- incl. verzending.

Ik ben blij :yeah::cheer:
 

Peterson

Actief lid
Vorig jaar met deze actie m’n dakdragers gekocht!
Nu wil ik een klein lampje naar Zweden laten sturen, kost dat €10! Ik sla ‘m even over dit jaar..
 

turboturbo

Forumguru
Vandaag dan toch maar even goeddeels m'n opgebouwde wishlist van afgelopen jaar in bestelling gedaan :cheer:

Schermafbeelding 2018-11-23 om 13.52.43.png

Totaal, inclusief verzending, een besparing van 100 euro.

Ik wilde ook nog zo'n mooi deurprullenbakje, maar ik zie dat die bij PON mobiel nog het goedkoper is zelfs zonder korting...
5JA0611079B9-afvalbakje-zwart-in-portier-1-280.jpg
 
Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Nice! Niet verkeerd die korting, want sommige spulletjes vind ik toch wel aan de prijs bij SuperSkoda!

@BramVRS ik reageer straks nog even (uitgebreid) op je PM. Kijk anders alvast even rond op de site. 20% is natuurlijk altijd mooi meegenomen, als je dan toch wat zaken wilt bestellen!
 
Bovenaan Onderaan