Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

Erik-JanB

Senior Member
Ik sta inmiddels 10 keer ingeschreven op die nieuwsbrief, maar krijg niks.
Hopelijk binnenkort nog actie dagen oid, dan ook even wat klein spul bestellen...
 

EdK

Forumguru
Ik sta ook ingeschreven maar had ook geen newsbrief gehad hoor...
Soms mot je ff frequent hun site bezoeken

maar tegen de kerst hebben ze vaak ook wel weer een actie
 

De Stip

Forumguru
Vooralsnog alleen verkrijgbaar voor de Kodiaq zag ik @EdK , hopelijk komen ze ook voor de Karoq. Want normaal zou je zeggen dat ze op beide voertuigen passen, maar de Karoq heeft helaas geen area view.
 

CDK

Forumguru
Heb de 2 kleurige emblemen voor de Kodiaq vorige week besteld, 88 pleuro’s inclusief verzending. Hopelijk matcht het enigszins met de matte de satin look folie en anders het logo overslaan bij de wasbeurten ;)
 

EdK

Forumguru
Sticker " ik ben groot inkoper van Superskoda.com " ipv A-Point ofzo op de kentekenplaat...:pieker::maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Even een vraagje , wij als skoda rijders hebben een mooie toko als superskoda om onze wagens een persoonlijk tintje te geven.

Nu heb ik te horen gekregen dat me oude Caddy de verkoop ingaat en dat er een Max versie voor terug komt voor me , dit zoals mijn wens was naar de werkgever toe.
Zal pas begin 2020 gaan gebeuren ,maar goed.

Nu was ik eigenlijk benieuwd of er een vergelijkende toko als superskoda is maar dan voor VW cq de Caddy van VW.
Als die al bestaat dan ben ik benieuwd wat hier zoals voor te krijgen is als ik wat euries overmaak naar zo'n toko
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ah shit, ik hoopte dat het een kortings ‘alert’ zou zijn, toen ik de melding over dit topic zag.

Iemand enig idee wanneer er meestal qua datum weer een Superskoda kortingsweekend zal zijn? Iets staat me bij van Halloween?

Maar je kunt eens kijken op vwmodul.
 
Bovenaan Onderaan