Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

Cordoba

Forumguru
Even een vraagje , wij als skoda rijders hebben een mooie toko als superskoda om onze wagens een persoonlijk tintje te geven.

Nu heb ik te horen gekregen dat me oude Caddy de verkoop ingaat en dat er een Max versie voor terug komt voor me , dit zoals mijn wens was naar de werkgever toe.
Zal pas begin 2020 gaan gebeuren ,maar goed.

Nu was ik eigenlijk benieuwd of er een vergelijkende toko als superskoda is maar dan voor VW cq de Caddy van VW.
Als die al bestaat dan ben ik benieuwd wat hier zoals voor te krijgen is als ik wat euries overmaak naar zo'n toko

Ik weet dat er een jaar of 10 terug in Duitsland een webshop was met vooral Seat (Leon) onderdelen, maar veel van dergelijke winkels zijn gesloten omdat ze óf niet meer geleverd krijgen vanuit VW-AG, of dat het leven ze heel moeilijk is gemaakt doordat advocaten (in opdracht) processen hebben aangespannen op grond van het merkrecht of iets dergelijks. Kortom het is lastig om voor de andere merken een vergelijkbare shop te vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Op dit moment slaat mijn virusscanner ( ESET ) ook aan als ik naar de site wil.....
 

HarrieSkoda

Forumguru
Er zou een ‘Christmas korting’ zijn momenteel. Heb een screenshot gezien.

Ook ik krijg hetzelfde scherm als @Duijzer . Zal zo wel weer online komen als ze alles hebben aangepast met discount gok ik zomaar...
 

johndoe

Forumguru
Dat is echt wel balen voor de eigenaar van superskoda. Je domein laten verlopen is erg onhandig. Dan kan iemand anders het inpikken, zoals nu is gebeurd. Over het algemeen gaat het je serieus geld kosten om een domein weer terug te kopen.
Hopelijk betekent het niet dat er echt wat mis is met het bedrijf superskoda, want ik heb nog een (betaalde) bestelling lopen...
 

HarrieSkoda

Forumguru
Lijkt me sterk dat ze het domein hebben laten verlopen.

Mensen hebben vandaag nog op de site spullen besteld, dus die datum zou dan sowieso niet kloppen.

Ik ga eens even mailen en kijken of ik een reactie krijg.
 

Cordoba

Forumguru
Een Kodiaq past nu eenmaal niet onder de doorsnee kerstboom. ;)


Zo te zien zijn de X-mas aanbiedingen vooral items van oude modellen of modellen die voor een facelift staan, dus items waarvan ze de voorraad snel willen verminderen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Haha, had ze nog gemaild met de vraag of er een korting aan zat te komen ivm. aanschaf van Skoda velgen.

Toen was er nog niets ‘gepland’. Yeah right, was 2 weken geleden.

Pech, heb ik ze elders besteld.
 

Gigs

Lid
Bij superskoda, een week geleden wieldoppen besteld, liggen wel erg lang in transit. Is dit normaal?
 
Bovenaan Onderaan