Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

JeSko

Forumguru
Veel succes ermee, onze velgen zijn zo ook "zoek" geraakt, na lange duur en vele telefoontjes naar DPD en Grip500, die de schuld in elkaars schoenen staken, onze Velgen nooit gezien, en tot overmaat van ramp wou dat malafide bedrijf met hun fake recensies het volledige bedrag niet terugstorten, heeft ons 150 euro gekost.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Scheelt dat ik met PayPal heb betaald, dus een verzekerde transactie. Niet ontvangen = geld retour.

Kost nog een Euro ook om ze aan de lijn te kunnen krijgen.

Raar dat een T&T met postcode ineens niet meer te vinden is..... toch?
 

JeSko

Forumguru
Aha dat is goed voor je, bij ons was het niet via paypal, ach gut, en inderdaad, niet te begrijpen! Hier was het een spelletje van DPD die beweerden bij ons wat aangeboden te hebben, we waren zogezegd niet thuis ( hele dag thuis geweest nochtans ), dan beweerde Grip dat het niet verzonden was wegens onvolledige adresgegevens, deze waren echter wel volledig, waar we ook bewijs van hebben getoond, daarna beweerde de man van DPD aan de telefoon dat de pakketen bij hen hebben gelegen, maar niet konden verzonden worden vanwege foute adresgegevens verschaft door Grip500, en dat ze daarom gewoon retour gegaan zijn en we bij Grip ons geld moesten terugvragen, nu komt het, Grip beweert deze terugzending nooit ontvangen gehad te hebben. En daarom storte ze niets terug, na lang dreigen met stappen toch een deel teruggekregen, zo'n 60% van ons betaalde bedrag, niet hoe het hoort maar beter dan niks. Achteraf nog lotgenoten gevonden die slachtoffer zijn geworden van dit malafide bedrijf genaamd Grip500.

Lesje geleerd.
 

Bakboord1

Forumguru
Mijn pakketje kwam vrijdag op de afgesproken tijd aan.

Maar wat een ellende hierboven.
Mijn verjaardagscadeau uit China moet na twee jaar ook nog steeds worden afgeleverd..
Ging gelukkig maar om een 1:43 miniatuur.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Kan de reactie van @Kanerr wel begrijpen.

Heb je wel eens iets bij Autodoc besteld @EdK ? Daar zijn de levertijden pas om te janken.. je moet geen haast hebben met je onderdelen als je daar besteld.

Over het algemeen is het niet verkeerd bij superskoda/kopacek, alleen krijg je dubieuze dozen :maakmegek:.

Ohja ontopic; wanneer zullen ze hun korting bekend maken, of zullen ze dit jaar er niet aan meedoen :bloos:..
 

eriktv

Forumguru
Verdorie, ik probeerde net tot €50 aan te vullen naast mijn LED-kentekenplaatlampjes van €40 :(
 
Bovenaan Onderaan