Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

EJS

Forumguru
Wel jammer van die verhoging onlangs van 50 naar 70 euro voor gratis verzending. Doet die 20% op mn bestelling van net 50 euro daarmee weer bijna teniet.
 

EJS

Forumguru
Ja dat wel. Die 7eu valt ook wel mee uiteindelijk maar toch. Had al mooi 50,nogwat euro bijelkaar gezocht. Volgens mij pas laatste week of 2 weken dat dit naar 70eu ging.
 

eriktv

Forumguru
Ja ik was ook wat aan het scharrelen om aan de €70 te komen, maar om nu voor €24 aan extra dingen te bestellen die ik niet nodig heb om €6,99 aan verzendkosten te voorkomen… :D
 

HarrieSkoda

Forumguru
Zover ik mijn lijstje vooraf gemaakt had voor Kopacek, lijken de prijzen allemaal gelijk gebleven, op één artikel na.
De vRS rubberen mattenset was voor de Black Friday € 39,99, en zijn nu plots € 49,99.

Hier zit dus blijkbaar weinig marge op, want na aftrekken van de 20% zitten ze op dezelfde prijs :D.

Andere mensen nog hun lijstje vergeleken?
 

eriktv

Forumguru
F3EC2377-E8E2-4D8E-B0BD-426C5D020532.jpeg 944999AF-3292-4095-A6CB-241A14B2161F.jpeg

Creatief verpakt weer.. :pieker: Na mijn oeverloze discussie met Magda heb ik bakzeil gehaald en de LED-kentekenplaatverlichting opnieuw besteld.

Het verhaal staat hierboven al ergens, ik had dus de lampjes zonder weerstanden ontvangen, waardoor ik foutmeldingen ontving. Ik heb nu dus zes goede lampjes en drie goede weerstanden in totaal. Mocht iemand nog lampjes nodig hebben…
 

JPs_OC2

Forumguru
Creatief verpakt weer.. :pieker:

....zoveel doos voor een setje kentekenverlichting...:fool:
Lijkt wel of ze een contract met GLS afgesloten hebben dat gericht is op volume en niet op gewicht:arghh:
Ben benieuwd waar mijn bestelling in verpakt zit. Heb tot nu toe alleen nog maar TV verpakkingen gekregen...:)
 

EJS

Forumguru
Ik kreeg gisteren ook een luierdoos met oa led kofferbak verlichting erin. Vrijdag besteld en woensdag in huis. Toch wel vlot zo 3 werkdagen.
 

JPs_OC2

Forumguru
Yesss, geen tv verpakking dit keer :tegek:;). Kon ook bijna niet anders omdat de inhoud niet in een tv of luierdoos had gepast.

Ook best nog rap, maandag besteld, vandaag ontvangen.

upload_2021-12-4_15-30-0.png
 

Gt-rene

Nieuw lid
Vandaag ook een pakket ontvangen. Alleen mist er helaas iets. Op de pakbon is het wel afgevinkt... Een bumperlip.
Heb al een mailtje gestuurd via de site. Hopelijk sturen ze het nog na....
 
Bovenaan Onderaan