EdK
Forumguru
want wie wil er nu belasting betalen?
Jawel hoor, en zoveel mogelijk ook, want dan is me inkomsten er ook naar....
want wie wil er nu belasting betalen?
Zeker, ik was daar één van: BPM- én ruim 3 jaar wegenbelastingvrij zelfs, met veel plezier zelfs en zonder enige egr-ellende. Alles bijeen niet persé goedkoper in aanschaf, maar wel veel meer auto voor het toen beschikbare budget.Er zijn ook genoeg mensen die een wegenbelasting vrije auto hebben gekocht, daarvoor moest er een 1.2 TDI met alle egr ellende van dien.
Jawel hoor, en zoveel mogelijk ook, want dan is me inkomsten er ook naar....
Holy moly, wat een bedragen! Even ter vergelijking wat ik uitgeef aan onze S2 (alles incl BTW):6 september jl. met km. stand 65.000 km op de teller de 60.000 km longlife beurt laten uitvoeren bij de skoda dealer (€ 227,27 + 45,45 ex btw. (uitgebreide inspectie)). Daarbij zijn ook de bougies (€ 115,70 ex btw) en het interieurfilter (€ 41,32 ex btw) vervangen.
Auto is (ruim) 3 jaar oud dus tevens rem olie laten verversen (€ 66,12 ex btw) en daarnaast de airco laten onderhouden (€ 114,88 ex btw).
Vanwege een wat slippende en onrustig oppakkende DSG is er, naast nieuwe software, een adaptatie rit uitgevoerd
(€ 48,91 ex btw).
Totale kosten (inclusief vervangend vervoer a €8,-) : € 806,- incl. btw.
Ook bij mij is ongeveer 220 gram van de 550 gram aircogas bijgevuld.
Vandaag de gecupte achterbanden laten trimmen in Soest, bleek ook nog dat de rechter achtervelg krom was. Totale kosten inclusief richten van de velg: € 130,-
Voorlopig dus weer genoeg geld uitgegeven aan de skoda.
Heb ondertussen mijn 90.000km beurt laten doen bij Midas. Was goedkoper dan de rest. 314€ betaald. Die van 120.000 zit er ook al aan te komen. Dat wordt waarschijnlijk waterpomp en riemen. Zal wel een leuk prijsje worden. Auto wordt 4 in Mei end heeft 112.600 km.