Captain Hook
Forumguru
Wel dus, zelfs twee... :winkie:Je hebt duidelijk geen eigen zaak.
Nee hoor, ik verwacht niks gratis.Ik begrijp jouw redenering, begrijp me goed, maar als ik het goed lees, verwacht je gratis diensten van een dealer en dat is in deze tijd onmogelijk. elke werknemer kost geld en moet betaald worden. Dat geld moet ergens vandaan komen.
Ik verwacht transparantie.
Het moet gewoon niet zo zijn dat een product zoveel procent duurder wordt voordat je uiteindelijk kunt gebruiken (!) versus de geadverteerde prijs.
Het is net als met die boeven in de reiswereld.
"nu vanaf 90 euro" naar bestemming X.
En als je dan zegt doe mij maar voor 90 euro die bestemming, dan kom je bedrogen uit. Want dan kan het niet, het is er net niet meer, of er komen nog allerlei vage toeslagen en belastingen bij...
Breek me de bek niet open.Het afvullen van ruitensproeiervloeistof terwijl ik dat vooraf had gedaan. Het eeuwige kapotte lampje van de kentekenplaatverlichting......om maar even wat geintjes van mijn vorige dealer te noemen.
Dat heb ik al door heel nederland meegemaakt.
Van vloeistoffen die er niet in konden, tot (benzine)bougies in een diesel, dubbele tarieven voor distributieriemen, of gewoon iets niet doen, maar wel berekenen. En dat bij diverse merken, in diverse provincies.
Nou, niet dus. Afspraak is afspraak. Mits VOORAF overlegd en goedgekeurd.Aande andere kant hoor je mij ook niet klagen als de kosten van een grote beurt goedkoper uitvallen dan het normbedrag.
Dat hoef ik ook niet te flikken met mijn werkzaamheden.
Nou, sterkte dan maar.Dwz...ik vertrouw mijn dealer.
Ik vertrouw er geen een. Tot nu toe hebben ze ALLEMAAL (in de afgelopen bijna 30 jaar dat ik autorijd) wel eens geprobeerd er een slaatje uit te slaan. Triest maar waar.