Enkel bij het omschakelen van de ontwasemingsstand om even snel de voorruit vrij te maken naar de automatische stand wordt het gevoelsmatig even kouder in de voetenruimte, maar dat trekt binnen een halve minuut weer goed bij.
Vroeger zag je nog wel eens auto's rondrijden met een stuk karton voor de grille. Ik heb het deze winter ook nog eens gezien. De motor loopt dan sneller warm. Iemand daar ideeën over?
Als ie eenmaal warm wordt dan is het ook 'te' warm. Ik heb het idee dat 21 C in werkelijkheid warmer is, of de temp is niet constant.
Volgens mijn dealer is dat niet nodig omdat moderne auto's via de thermostaat zouden regelen dat de radiatorpomp op een lagere snelheid gezet zou worden.Vroeger zag je nog wel eens auto's rondrijden met een stuk karton voor de grille. Ik heb het deze winter ook nog eens gezien. De motor loopt dan sneller warm. Iemand daar ideeën over?
Kacheltje is wel lekker.
Alleen daarna de kachel op de recirculatie... heb je geen last van vocht op je ramen?
Vannacht was het blijkbaar zo vochtig geweest, dat er condens was aangevroren aan de binnenkant van het raam.
Ik mis de elektrische voorruitverwarming van de Focus...