Vanmorgen was ik het kraken zo zat, dat ik de spuitbus slotspray uit de kast haalde en enkel de fluwelen rand bovenin de deuren inspoot. Daarna met een toiletpapiertje afveegde. EN WEG KRAKEN !Heb vandaag van elke deur de fluwelen rand en het deel van het portierkozijn waar deze tegenaan komt grondig met Dubro gereinigd. De scharnierpunten van de hoedenplank met Hema siliconenspray ingespoten. Even laten drogen, en géén kraakje meer te horen, heb de drempels in mijn buurt allemaal gehad als test.
Ben erg blij, want de vreugde aan de nieuwe oto werd toch wel negatief beïnvloed door dat gekraak (en als je het eenmaal hoort, dan blijf je er op letten).
Als je op de foto dubbelklikt wordt de afbeelding groter en leesbaar, het is gewoon slotspray in de ijzerzaak te koop.Je hebt ook speciale middeltjes voor rubbers, werkt dat niet?
De foto is idd zo onscherp dat er helaas niks van te maken is.
Ha, ha...... wat een grappenmakers zijn jullie.Net ontbeten, zonder alcoholische versnaperingen, maar ik kan het ook niet lezen.
Juist dit is de goede site.Het lijkt wel een 3D foto
Is het deze? http://www.griffon.nl/static/products/assets/asset_3778_2.pdf
Juist dit is de goede site.
Pffff............ ik ben hier niet zo handig in.
Bedankt!
http://www.griffon.nl/static/products/assets/asset_3778_2.pdf
Alle portierrubbers en ruitgeleidingen worden af fabriek behandeld met een kleurloze matte laklaag waardoor vastvriezen aan gespoten carrosseriedelen en rijgeluiden worden voorkomen.
De portierrubbers en ruitgeleidingen niet met onderhoudsmiddelen behandelen.
Dat kan wel zo zijn.Bij mijn rapid staat dit in het boekje:
Dat kan wel zijn, maar ik herhaal dat het onderwerp krakende voordeuren bij de Yeti betreft, en als je niets doet los je het probleem ook niet op!Some (vaak?) geldt wat voor hete ene model waar is ook voor een ander model.
Ik heb het even nagekeken: dezelfde tekst staat in het Yeti boekje.