Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?

• Totaal aantal stemmers
    73

Johnnyvr6

Forumguru
Corné misschien is het iets als je je koplampen en pinkers in de spiegel ook mee laat folieen. Wordt ie nog donkerder van vind ik persoonlijk wel mooi bij deze auto’s

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@johnyvr6, mijn koplampen zijn al zwart van binnen, dus daar gaan ze niet mooier van worden. Knippers in de spiegels zou misschien wel een optie zijn. Leroy van LRS die gaat er vast wat moois van maken. Op de voorruit komt ook iets moois te zitten ;)

CDK

Forumguru
@hemi24, daar zie ik nu niet echt de noodzaak van in ;)
En ik kan me vergissen, maar volgens mij wordt er in het filmpje alleen maar door de Audi getrokken en niet door de RAM. Neemt niet weg dat Audi Quattro eigenlijk het allermooiste 4x4 systeem heeft voor op verharde weg. In mijn hart zal ik altijd een zwak voor Audi blijven houden, maar een nieuwe V8 van Audi met alle luxe die ik nu heb kan ik me simpelweg niet permitteren als Nederlander. Als ik Belg of Duitser geweest was dan scheelt dat bijna 50k aan belastingen :banghead:

CDK

Forumguru
Er is wel een enorm groot first world problem waar ik tegenaan gelopen ben gisteren. De parkeersensoren schakelen niet uit bij een aangekoppelde aanhanger, die moet ik met een f#cking knopje handmatig uitzetten :banghead:
#iemandinteresseineenjongeram?
Haha het is niet onoverkomelijk natuurlijk, maar wel pruts dat dit niet te coderen is zoals bij VAG.

Bovenaan Onderaan