Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?

• Totaal aantal stemmers
    73

CDK

Forumguru
Sorry maar ik vind het niks... de kodiaq vond ik toch echt bruter om te zien.
En ga niet zeggen dat ik hem mooi vind om dat jij het bent..;)

Dat mag jij vinden kerel. En je hoeft me zeker niet naar de mond te praten! Voor een bestelbus kan hij er best mee door vind ik, want dat is het volgens de wetgever ;)

CDK

Forumguru
Het is goed dat je niet naar Frankrijk op vakantie gaat. Franse parkeergarages zijn een ramp.
Frankrijk zal vast nog wel bezocht gaan worden, maar parkeergarages zijn sowieso een no go area voor mij. Vakken zijn altijd te smal gemaakt door die geldharkers en dat resulteert meestal in schade.

CDK

Forumguru
Wel een keertje die achterplaat van je kenteken downsizen naar all black.

Zolang ik tevreden blijf over deze verkoper blijft z’n naam er keurig op staan. De 3D stickers die ze er op geplakt hadden op de beide zijkanten en achterop de tailgate heb ik ze er wél zelf laten afpeuteren bij de aflevering :deuk:

CDK

Forumguru
@Japanese Power, zoek de verschillen :)

7e9442951198bdb8d1d1472b4c14b2f9.plist

d0e9575935d9ae100697952a50d65d3f.jpg

turboturbo

Forumguru
Nou ik vind het een poll waardig :geek:

Ik vond de Kodiaq ook een mooier / onderscheidender voorkomen. Die had echt iets aparts/had je iets aparts van gemaakt.

Hoe dan ook, eender welke aankoop hoef je niet te verantwoorden aan een forum :jaja: @CDK . En voor alles is een tijd / seizoen en aan alles komt een einde. Met moet ook niet hard vasthouden aan dingen zoals ze zijn. Dus Godspeed met de RAM! :thumbsup:

Maar ik ben het wat dat betreft met @Japanese Power was toch? Eens.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@turboturbo, nee denk dat je @s-line bedoelde en @EdK. De RAM is een bedrijfswagen en de Kodiaq een personenauto. Hoe dan ook het blijft appelen met peren vergelijken.
Ik ben er zeer content mee qua rij en zitcomfort, hopelijk blijf ik over de rest van de auto ook net zo tevreden al nu.

MarcoO2

Forumguru
Het is wel echte in alle opzichten een hele dikke RAM. Zou nooit mijn auto zijn, maar gaaf istie wel!!

Bovenaan Onderaan