Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?

• Totaal aantal stemmers
    73

CDK

Forumguru
Waar blijven de tegenstemmers?

eaa3566f9716dc649df9acc8d5eb1f3b.jpg

Canon-Eye

Forumguru
Ik gun ieder zijn plezier en heb dus geen reden om tegen te stemmen - maar evengoed zal het mijn keuze nooit zijn.
Vandaar: ik onthoud me van stemming... :pardon:

• Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Het is een verschrikkelijk dikke bak, maar het is en blijft ook niet mijn ding.
Voor dat geld had ik zelf iets anders gekocht, dus wat dat betreft een Kraken.
Maar als je er dan toch 1 gaat aanschaffen.
Ja dan is deze uitvoering zeker een dikke Maken!

• Leuk

CDK

Forumguru
Gelijk ook even de knippers in de spiegels e.d. meenemen bij het folieën.
En zwarte wielbout kapjes....

Je goede raad is ten dele opgevolgd zoals je al gezien had op de foto’s :)
Heb behalve de richtingaanwijzers in de spiegels ook de verlichtingsunit achterop de cabine én de achteruitrijlampen in de achterlichtunits van een tintje laten voorzien. Dank voor het meedenken!!

Er zitten geen losse kapjes op. Wat je ziet zijn wielmoeren. RAM heeft geen bouten, de draadeinden zitten aan de naaf vast, net zoals bij een vrachtwagen. Het stoort me niet, dus de wielmoeren blijven zoals ze zijn.

LT83

Forumguru
Omdat je het zo graag wil

+1

Omdat alles in deze tijden "bespreekbaar" gemaakt moet worden heb ik bij deze zwarte...uhhmmm bruine...uhhmm nee donker gekleurde RAM ook kraken ingevoerd. Hopelijk kunnen we hierdoor de dialoog levende houden :tongue:

• Leuk

HarrieSkoda

Forumguru
Iemand uit Limburg die er heel erg mee in z’n nopjes is. Hij heeft al contact met me gezocht :)

Dan heeft diegene in ieder geval goed zoekwerk verricht :thumbsup:.

Had hij hem al op de korrel toen je overging naar de RAM, of heeft hij hem echt pas online gezien toen Sami hem plaatste?

leon-cupra

Forumguru
Ik kan de RAM enorm appreciëren maar voor mijn eigen zou ik hem niet gauw kopen. De voorkant is geweldig knap en bruut. De achterkant zie je dan enorm dat het eigenlijk een werkpaard is. Op designvlak is die achterkant zo pover in vergelijking met de voorkant. Bij bepaalde foto’s langs de zijkant in een bepaalde hoek is de kofferbak uit proportie. Interieur is voor Amerikaanse normen zeer mooi design alhoewel dat het voor mij niet kan tippen aan Europese merken.
Uiteraard zal de motor en het geluid wel om te likkebaarden zijn. In onze straat wonen er twee gezinnen waarbij de 1 een Nissan Titan heeft en de andere een iets oudere RAM. Als die iedere keer voorbij rijden dan denk ik “ooit gaan we toch eens gek doen”. :D

• Leuk
Bovenaan Onderaan