Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?

• Totaal aantal stemmers
    73

CDK

Forumguru
Hier nog een (slecht gemaakte) foto die laat zien hoe de voorruit mee kleurt, het is net een kameleon.

e53ec5f0d08c9a81c0bd4d87039fc0cc.plist

EdK

Forumguru
Wel Corné als je dan niet op een trapleertje stond dan blijft er maar één optie nog over !

Je vrouw heeft je weer eens opgetild......:D

CDK

Forumguru
Gisteren moest ik weer even glimlachen aan de pomp, 555km woon werkverkeer gereden 90 liter LPG en 4.5 liter E5 voor €56,- incl. btw excl de €0,12 korting die ik nog krijg per liter op de maandfactuur bij de oliemaatschappij. Met de Kodiaq had ik ruim €100,- mogen aftikken voor deze kilometers. Echt bizar hoe groot het verschil is in brandstofkosten.

Vandaag staat er een ritje Dilsen-Stokkem op de planning naar ECU-Soft voor een remap. Ben benieuwd naar het verschil voor en na. Schakelmomenten worden aangepast en cilinderuitschakeling wordt opgeheven.

JeSko

Forumguru
Dilsen-Stokkem dat kwam vaak terug in mijn grootvader zijn legerverhalen :) veel plezier daar in Belgisch Limburg en enjoy the ride, met zo'n luchtgeveerd RAM zijn zelfs de Belgische wegen comfortabel ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Duijzer

Donateur
Qua verbruik heel netjes hoor. En qua kosten is dat helemaal lachen, behalve de korting krijg je ook de btw nog terug. Qua belastingen is hij ook niet duurder en gas is véél beter voor het millieu....Dus iemand die zegt dat 'zulke bakken echt niet meer van deze tijd zijn' moet zich eens goed inlezen in plaats van op zo'n rit 50 liter benzine op te stoken in z'n Prius.

Succes vandaag!

Eemspoort

Forumguru
Ja, leuk is dat hè, meer km's voor minder geld. Met de Superb reed ik zo'n 450 km op € 75,- benzine, met de Benz 950 km op €80,- diesel. Dat went snel, en je blijft lachen. Zeker nu de Benz op grijs kenteken staat.

Have fun in het Belse, komt vast goed.

Bovenaan Onderaan