Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?

• Totaal aantal stemmers
    73

CDK

Forumguru
Helaas! 4 reisuren voor nop....
Zelfde drama als wat ik bij DVX en BR Performance met de Kodiaq meegemaakt heb. Duidelijk aangegeven welke auto, motor en ECU je hebt, afspraak gemaakt en ter plaatse te horen krijgen “die kunnen wij niet” 3 maal scheepsrecht zeggen ze..... Voor mij geen Belgische tuner meer helaas :cry:

JeSko

Forumguru
Niet voor nop, lekker gebold met die V8, maar erg zuur ja!! Waarom bieden ze het dan aan? Bizar...

• Leuk
Waarderingen: CDK

Eemspoort

Forumguru
Nou ja zeg... Trek jij dat soort problemen aan, of zo??
Maar serieus, da's wel balen. Ik snap dat soort dingen ook niet, trouwens. Bied het dan niet aan.

• Leuk

Duijzer

Donateur
Echt heel slechte reclame voor deze bedrijven. Dat er een misverstand is kan gebeuren. Maar dat je duidelijk aangeeft welke auto, ECU etc, je hebt en er dan bent en men het toch niet kan is gewoon slecht. Zeker als je daar 4 uur voor moet reizen. Men zou je op z'n minst de reiskosten kunnen vergoeden....

Duijzer

Donateur
Aan de andere kant kun je je afvragen of iemand die zo slecht op de hoogte is van wat wel en niet kan, wel aan je auto moet zitten....

• Leuk

leon-cupra

Forumguru
Kan ook gewoon zijn iemand die maar de helft van de mail leest. Onprofessioneel maar gebeurt in de drukte. Uiteindelijk heeft dit bedrijf nu ook omzetverlies door een afspraak die ter plaatse niet kan doorgaan.

spijtige zaak ... :nono:

• Leuk

De Stip

Forumguru
Het is een UV werende folie, wel anti inkijk, niet verduisterend.

Lijkt me wel vet op de Karoq. Gaat dat icm die verwarmingsdraadjes die reeds in de voorruit zitten? En is het zo netjes gedaan, dat het echt af fabriek eruit ziet? En kan je het goed schoon houden? En geen rare weerschijnsels met tegenliggers of felle zon?

Veel vragen he Kneeke :D :D

Ps, balen dat je vandaag (weer) voor nop die kant op moest tuffen......

• Leuk

CDK

Forumguru
15 augustus een herkansing voor de RAM, deze keer bij BlackBull Chiptuning in Castricum.

1. Dyno uitdraai orgigineel en na tuning
2. Stage 2 chiptuning met maatwerkafstelling op de dyno.
3. Toeren/snelheidsbegrenzer eraf.
4. Cilinderuitschakeling uitprogrammeren
5. Start/Stop op verzoek laten functioneren
6. Chiptuning automaatbak.

Maximaal te behalen resultaat is 430Pk / 600Nm.

Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru
haha, mooi hoor. Volgens mij ging je niet zo heel veel doen toch? Ik dacht nog even dat ik je zag rijden afgelopen zondag op de A15 parallel richting Barendrecht.

• Leuk
Bovenaan Onderaan