Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?

• Totaal aantal stemmers
    73

Tuulster

Forumguru
Sorry fijne gozer.....ik heb gekraakt. :troost:
Zoals al eerder aangegeven. Not my cup of tea.
De Beer was een plaatje :dankje:

Maar hé, appels met peren vergelijken? Bij jou passen er twee boomgaarden achterin man, een appel- en een perenboomgaard :rockon:

• Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Laag en strak :jaja::jaja:

Mss hier binnenkort wel iets terug hoger dan de MX5 die wel heel laag zit (in begin even moeten zoeken hoe gemakkelijk in en uit te stappen)

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye , zelf nodig voor jouw eigen wagen? :tongue:
Mijn vader heeft zo jaren geleden op het punt gestaan een porsche 993 te kopen. De eigenaar was verlamd aan de benen door een ongeval. Hij had zo een liftsysteem in zijn wagen. Heel handig :jaja:

SuperBeeb

Forumguru
Kraken! Ik vind dit soort auto's echt te groot en uit de tijd. Begrijp de keuze wel, en er klinken weinig dingen lekkerder dan een dikke V8, maar in het huidige tijdsgewricht :nono:

JeSko

Forumguru
Gisteren nog zo'n zwarte zien rijden, echter geen longcab ( of hoe het ook weer heette ). Ik voel me niet snel klein in de Sup maar toen toch wel :wavecry:

CDK

Forumguru
Kraken! Ik vind dit soort auto's echt te groot en uit de tijd in het huidige tijdsgewricht :nono:

Toch denk ik dat de belasting voor het milieu van mijn op gas lopende V8 hard meevalt. Ik haal er ruim 1 op 7 mee en de Kodiaq op 98 had in de afgelopen 3 jaar een gemiddeld verbruik 1 op 9.42. Wellicht zet dit alles in een ander perspectief. Een atmosferische motor gaat veel zuiniger met brandstof om dan een turbomotor bij belasting.

MaxN

Donateur
En op deellast zal de grote hemi een stuk zuiniger zijn dan een kleine motor in dezelfde auto.

Daarom gaan alle “kleine” motoren weer verdwijnen. Geen 1.6tdi meer in de golf/Passat/Octavia/enz maar een 115pk 2.0tdi. Porsche die met grotere motoren komt omdat deze bij deellast betere co2 uitstoot halen dan met kleinere turbomotoren.

Bovenaan Onderaan