Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?

• Totaal aantal stemmers
    73

EdK

Forumguru
Niets voor te hopen hoor !!
Het daglicht op deze aarde word door de zon verzorgt.
En ja daar kan wel eens een buitje doorheen vallen, maar dan nog schijnt de zon.
Tot de avond invalt en de zon dooft tot de volgende ochtend en het weer licht word....

CDK

Forumguru
6 Kodiaq CarBags tassen, 20 jumbo boodschappenkratten, een steekwagen, een ‘hondje’, compressor om het het zwembad op te blazen en een slanghaspel om het bad te vullen en nóg plaats over :deuk:

ef071c9e06a438ba22dc2bf36d389225.jpg
7c554012b2b36732fd2fb1d8cdf4bfab.jpg
a9a701b93eae96acad4c5551d3b5ab7d.jpg

Zelfs nog een parkeerplek over bij het vakantieverblijf ;)

1dfde64f70de779a04437662f6b63c6c.jpg

Onderweg de kids lekker chill met de iPads op Skoda tablethouders.

e9ba92123c9b6d8e881130278b92d78d.jpg

JeSko

Forumguru
Wat een luxe joh! Krijg je de kids nog wel uit dit op lucht zwevende entertainment center? ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ik zou ook nog de scooter meenemen een skelter,green-egg,extra koelkast, de playseat,wasmachine,droger, fietsjes voor de kinders, stepjes, je eigen bed, kledingkast,Was/droogrek, schoonmoeder.... en warme kleding en regenpakken, laarsjes voor de kids...
Misschien gewoon je televisie achter de stoelen zetten dan hoeven de kids niet zo te turen naar die kleine schermpjes, straks gaan ze uit verveling ineens naar buiten kijken..:nailbiting::jaja:;)
Ps:verkopen ze in dat gat geen eens barle-duc?

CDK

Forumguru
Hahaha @s-line, ja dat verkopen ze hier vast wel, maar ik ga tegenwoordig niet meer op pad met het gezin zonder drinkwater bij me te hebben. Je kan er beter mee dan om verlegen zitten ;)

Bovenaan Onderaan