turboturbo
Forumguru
Ik kwam vandaag nog dit plaatje tegen, bladerend door een workshop manual (voor mijn O1 weliswaar)
Er lijkt te staan dat de poten van een hefbrug niet onder 'sills' (dat zijn de felsranden, vzv mijn Engels gaat) geplaatst mogen worden.
Kennelijk moeten de armen van de hefbrug onder de gearceerde plekken geplaatst worden? Met name aan de voorkant, zijn dat dus heel andere plekken dan waar de 'noodkrik' van het reservewiel geplaatst mag worden, precies onder de felsrand (die immers net als de rubber blokken, een V-profiel heeft)
Dit zou wel verklaren waarom bij mijn auto de felsrand het begeven heeft (door verkeerde op de hefbrug gezet te zijn)...
Er lijkt te staan dat de poten van een hefbrug niet onder 'sills' (dat zijn de felsranden, vzv mijn Engels gaat) geplaatst mogen worden.
Kennelijk moeten de armen van de hefbrug onder de gearceerde plekken geplaatst worden? Met name aan de voorkant, zijn dat dus heel andere plekken dan waar de 'noodkrik' van het reservewiel geplaatst mag worden, precies onder de felsrand (die immers net als de rubber blokken, een V-profiel heeft)
Dit zou wel verklaren waarom bij mijn auto de felsrand het begeven heeft (door verkeerde op de hefbrug gezet te zijn)...