KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Donateur
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat ga je met de 16" set doen? Winterbanden?

Ik heb er wel aan gedacht om ze voor winterbanden te gaan gebruiken, maar ga het toch niet doen. We gaan nooit op wintersport en voor de paar keer dat het nodig is in NL vind ik het niet nodig. Interesse Neptukker? Zo ja, stuur me even een PM, Op 3 van de 4 velgen zit wel een klein stukje stoepschade, maar dat is niet heel ernstig.

Pendragon

Donateur
Ik heb dr ook vaak last van met 4 mensen erin, vooral de wat langere drempels. En dan heb ik alleen een 3cm verlaging met Eibach veren op mn 4x4.

En dan te bedenken dat die van mij nog wat lager liggen nu. Voorzichtig doen en heel soms maar accepteren dat het even schuurt :)

Pendragon

Donateur
@Corné: eerlijk is eerlijk, 1 keer is het door mij gekomen. Toen heb ik ook even flink lopen schelden. Het was in een parkeergarage en de bocht was net te krap :( Als het me nu nog eens gebeurd, ik zweer je, ik neem nooit meer velgen :laugh: en toen werd ik wakker :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

Neptukker

Forumguru
Ik heb er wel aan gedacht om ze voor winterbanden te gaan gebruiken, maar ga het toch niet doen. We gaan nooit op wintersport en voor de paar keer dat het nodig is in NL vind ik het niet nodig. Interesse Neptukker? Zo ja, stuur me even een PM, Op 3 van de 4 velgen zit wel een klein stukje stoepschade, maar dat is niet heel ernstig.
Ik heb reeds Moon velgen geregeld, maar er zijn vast andere forummers die je er blij mee kunt maken.

MennoW

Forumguru
Je kan ze in de winter wel beter onder de auto hebben dan de 18"
Ze zijn smaller, waardoor toch iets meer grip.
Maar het aller belangrijkst! Je rijd je 18" niet aan gort op de stoeprand als het wel een x glad is.
En je kan nu 2e hands vast wel erg goed koop een setje 16" winterbanden op de kop tikken als je zou willen.
Je hebt de velgen toch al, verkoop je de 16" zomer slofjes weer.

Ridley

Forumguru
Idd, sinds ik winterbanden heb op de leasebak ben ik voor de Skoda ook om gegaan. Zelfs in NL is het verschil muchos merkbaar in rij eigenschap! Twee weken geleden 15 inch banden (Michelin) aangeschaft via internet à 50 euro per band (nieuw), €7,50 per velg om ze er op te leggen en ik ben weer het mannetje voor een jaar of....

s-line

Forumguru
Auto bij de dealer, toch leuk dat ze allemaal even kwamen kijken. Monteur Dani gaat de aanpassing doen voor hij naar de uitlijner gaat. Ze vonden de velgen en verlaging erg mooi. Daar krijg ik dan een brede lach van op mijn gezicht. Verder ook nieuwe emblemen besteld voor de voor en achterkant. Gaan we dat ook nog maar doen. Staat beter bij de wielen die wel het nieuwe logo hebben. Opmerking van de monteur: heel slecht idee om die plaat eraf te halen. Daar zitten leidingen die je niet stuk wilt hebben. Maar we snappen allebei niet waarom er een bocht naar beneden in zit waardoor hij een stuk lager zit op dat punt. Vanmiddag maar weer een nieuwe foto plaatsen :) en zo blijven we lekker bezig.

Lekker monteurtje dan! Er zitten helemaal geen leidingen,het spoilertje zit er gewoon voor de stroomlijn maar ik merk echt geen verschil ook niet in verbruik! Maar wel meer bodem vrijheid!

s-line

Forumguru
@Corné: Dat zeg ik,... country style :D ....... geintje gab ;)

Back on topic:
Ik heb ook eens voor je gemeten, met hele volle tank, maar zonder iemand / spullen er in.
Voor: 63,5cm
Achter:61,5cm
Dan moet hij voor nog twee cm zakken!! (Haha)
Mét bepakking is het een ander verhaal :jaja: Dan kom ik richting de 57 / 58cm
Dan ziet het er zo uit,..... Maar het past allemaal net! Lijkt wel airride :D
Grotefoto-4WNBZJKU.jpg

Pendragon

Donateur
Lekker monteurtje dan! Er zitten helemaal geen leidingen,het spoilertje zit er gewoon voor de stroomlijn maar ik merk echt geen verschil ook niet in verbruik! Maar wel meer bodem vrijheid!

Niet in de spoilers, maar wel langs de kant waar dat hele stuk zit. Je kunt het spoilertje er toch niet apart afhalen?

Der Einser

Forumguru
Het zijn meerdere delen hoor!
Net voor die spoilertjes schuiven ze in elkaar, dus als je alleen die stukjes er af haalt is er niets aan de hand.

___JC___

Forumguru
Vorig jaar oud en nieuw heeft mn bob er een plaat af gereden op een drempel. Heb ik dr af gelaten want verder heeft ie weinig functie volgens mij. :)

Pendragon

Donateur
Blijft toch grappig dat ik in een ander topic steeds las dat niemand last heeft van drempels met hun verlaging, maar nu lees ik heel andere verhalen :)

EdK

Forumguru
wel ik heb er nog stteds geen last mee hoor zelfs niet in Almere waar ik zo af en toe ook mag (moet) komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan