KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Super Pendragon! Fijn dat je nu wél fatsoenlijk over de drempels heen kan :) TOP

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2

Pendragon

Donateur
Hahaha, laten we daar aub geen discussie over hebben, want daar komen we niet uit dirkkroneman. En ja daar zijn we al wel geweest, mijn broer woont in Zwolle..... en je snapt mijn keuze al.....:) ok nu moeten we echt weer on topic gaan, want het wordt zo wel een raar topic ;)

Antera

Donateur
Beetje laat maar dan toch nog een reactie van mijn kant

Die dag is ook mijn auto nog van binnen nat geregend dankzij de comfort opening. Dus dat was de druppel hahaha

Auto staat er zeer netjes bij en zie dat je toch de stelring hebt terug geplaatst. Stabieler altijd omdat de schroefsets altijd een ander veerkarakteristiek hebben maar wel nagenoeg zoals origineel. Door de grotere wielen en de bredere banden heb je inderdaad minder veering daarin zitten en voelt de auto nog wat stugger aan. Was je op je originele wielen blijven rijden had je daar weinig van gemerkt.

p.s. meteen een oproepje voor hier. Mochten er mensen zijn die een sleutelloodsje in de buurt van breda weten dan houd ik me aanbevolen. de huidige loods is aflopende zaak tegen het eind van het jaar helaas. Dit omdat me maatje ermee stoppen gaat.

Zo, vandaag gezellig naar Breda geweest. Het zat Mark niet mee, de brug was stuk, dus alles moest vanaf de grond, hij had z'n telefoon vergeten en dan viel er ook nog een schroef tussen de remschijf. Gelukkig allemaal weer goed gekomen. Hier de foto's. De eerste van hoe het was, tot de laatste zoals het nu is. De achterkant staat normaal iets hoger, want de oude velgen en de oude veerset liggen achterin. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Wat viel me op tijden de rit naar huis: de auto ligt een stuk stabieler op de weg, veert wel wat stugger en de banden geven iets meer afrolgeluid ten opzichte van de banden die om de 16" liggen. Vlakbij huis stikt het van de hobbels en ik kon prima (net als eerder) over de hobbels.

Bekijk bijlage 19149 Bekijk bijlage 19150 Bekijk bijlage 19151 Bekijk bijlage 19152 Bekijk bijlage 19153 Bekijk bijlage 19154 [/

Pendragon

Donateur
Ben ook nog steeds erg tevreden hoor Antera! De wielen maken op sommige asfaltsoorten wat meer geluid dan de oude 16", maar dat had ik wel verwacht. Dat had ik bij mijn vorige S2 ook. Ja, de stelring is terug, want dat geeft mij net die ene cm meer om niet telkens over die ellendige hobbels bij ons te schuren. Natuurlijk moet ik nog steeds voorzichtig doen, maar dat deed ik toch altijd al. Maandag is de uitlijning gedaan (samen met het terugzetten van de stelringen, dus ook dat weer opgelost. Bij de dealer kreeg ik bekijks en complimenten :)

EdK

Forumguru
Ja dat is op straf zitten als ik naar die voorstelling elk half jaar moet
En dan is het nog maar voor jou als amateurtje.

___JC___

Forumguru
Ik heb dr ook vaak last van met 4 mensen erin, vooral de wat langere drempels. En dan heb ik alleen een 3cm verlaging met Eibach veren op mn 4x4.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan