KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
ziet er nog steeds netjes uit hoor, 1centimetertje verschil... merk je verschil met rijden met of zonder de stelmoer?

Der Einser

Forumguru
hoe ziet een drempel zonder tussenstuk er uit? :pieker:

Zo:
Grotefoto-OBKMYROI.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
Morgenavond gaan we testen. 2 volwassenen voorin en 2 of 3 volwassenen achterin om een lekker ijsje te gaan eten bij mijn favoriete ijssalon in Blaricum. Dat is zo ongeveer wel te vergelijken met onze 2 kids achterin met bepakking. Die dames achterin zullen wel lachen dat ik zo voorzichtig ben met de auto, maar ja, wat snappen vrouwen er ook van :D

Der Einser

Forumguru
Morgenavond gaan we testen. 2 volwassenen voorin en 2 of 3 volwassenen achterin om een lekker ijsje te gaan eten bij mijn favoriete ijssalon in Blaricum. Dat is zo ongeveer wel te vergelijken met onze 2 kids achterin met bepakking. Die dames achterin zullen wel lachen dat ik zo voorzichtig ben met de auto, maar ja, wat snappen vrouwen er ook van :D

IJsje halen bij 'De Hoop' ..... Heerlijk :jaja:

Pendragon

Donateur
ijsje niet in de auto opeten, anders zit je hemel onder het ijs:laugh:

Geloof me: in MIJN auto wordt niet gegeten, geen ijs, geen brood, geen snoep. Ja, ja, ik ben heel streng, maar ik weet hoe kinderen zijn. Ik heb in een eerdere auto als eens kauwgom uit de stoel moeten halen. Wat een drama.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan