KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Donateur
Nee hoor de spoilertjes zijn precies het zelfde maar ik heb ze er gewoon afgehaald loopt het ook niet meer aan en je merkt er niets van! Heb je toch een kleine 2 cm meer bodemvrijheid!

Maar dat stuk geeft toch bescherming aan wat er onder je auto zit. Dat kun je toch niet zomaar verwijderen? Ik zal de dealer eens vragen of dit vaker gedaan wordt.

Samsony

Banned
Ik zou als ik jou was gewoon lekker dat stelpootje terug erop laten zetten. Het kan net dat stukje zijn waardoor je geen last hebt. Ii zou persoonlijk ook alles laten zitten onder je auto, je wagen geeft eigenlijk aan dat het niet kan dus luister daar naar. Wat gebeurd er als je vol bepakt Almere uit wil? Is alles straks aan gort onder je auto.

Pendragon

Donateur
Auto bij de dealer, toch leuk dat ze allemaal even kwamen kijken. Monteur Dani gaat de aanpassing doen voor hij naar de uitlijner gaat. Ze vonden de velgen en verlaging erg mooi. Daar krijg ik dan een brede lach van op mijn gezicht. Verder ook nieuwe emblemen besteld voor de voor en achterkant. Gaan we dat ook nog maar doen. Staat beter bij de wielen die wel het nieuwe logo hebben. Opmerking van de monteur: heel slecht idee om die plaat eraf te halen. Daar zitten leidingen die je niet stuk wilt hebben. Maar we snappen allebei niet waarom er een bocht naar beneden in zit waardoor hij een stuk lager zit op dat punt. Vanmiddag maar weer een nieuwe foto plaatsen :) en zo blijven we lekker bezig.

CDK

Forumguru
@Pendragon, die bocht naar beneden is voor de stroomlijn, schijnt het wervelen van de wind tegen te gaan.....

@MennoW, is bij jou alles nog heel onder je auto? en kan je nog fatsoenlijk over een drempel? ik overweeg namelijk om de stelpotjes er ook tussen uit te laten halen...... :D

eddiea

Forumguru
@ noord

Je kan de meldingen ook uit zeten. Het gaat hier zeker over pendragon's avontuur om een schroefset en nieuwe wielen te monteren onder zijn superb. Ook is dit een gezellig topic, vind ik temminste, omdat er ook wel is een opmerking werd gemaakt die je met het bekende korreltje zout moet nemen. Volgens mij zijn er meer die er zo over denken omdat dit topic door veel verschillende mensen gevolgd wordt. Dat jij je daar aan stoort prima. Maar ik heb liever dat de topicstarter dat meldt. Ik zou dat direct respecteren.

Ik heb het idee dat de veren van de streetcomfort slapper zijn dan die van de variant 1. Misschien ook wel logisch zelfs.

CDK

Forumguru
@Michelover, jij hebt ook geen drempelvrees? ;) geen problemen met aanlopen van de bodem?
Alvast bedankt voor je reactie!

Greetz Corné

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

michelover

Forumguru
@Corné , ik heb alle onderdelen aan de onderkant er nog onder zitten. Met de toegestane snelheid kan ik gewoon recht over de drempels rijden, ook met bagage en meerdere mensen in de auto.

Pendragon

Donateur
Dan hebben jullie duidelijk andere hobbels dan wij in Almere. Ik daag jullie uit om hier over de hobbels te komen, stapvoets erover te gaan en met 65 achter ga je het zeker raken. En nee er is dan geen ruimte om er schuin over te gaan. En wij waren nog niet vol bepakt. 2 volwassenen voorin, 2 kinderen (12 en 9) achterin. Ik zou ze liever ook op 65 laten staan, maar Almere is daar duidelijk niet geschikt voor.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
@eddia, ik erger me niet zo snel dus een grap tussendoor kan prima, maar laten we proberen niet te veel van het topic af te wijken. We zijn allemaal volwassen mensen toch? En misschien vertel ik ook wel eens wat teveel, maar dat zal wel door de passie voor mijn auto komen. :)

dirkkroneman

Forumguru
Off-topic: Iemand die niet zou weten wat er aan de hand is zou (zich) (af) vragen wat er aan de hand is.
On-topic: staat super strak zo! Wel vervelend dat gedoe met die drempels..

CDK

Forumguru
@Michelover, Thanx voor de info, dan ga ik de stelpotjes er toch maar tussen uit laten halen :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

Der Einser

Forumguru
@Pendragon, Ik heb ook nog ff nagemeten voor je, hart velg van de grond tot onderkant spatscherm, voor 65.5 cm achter 67.5 cm
Greetz Corné

@Corné: Dat zeg ik,... country style :D ....... geintje gab ;)

Back on topic:
Ik heb ook eens voor je gemeten, met hele volle tank, maar zonder iemand / spullen er in.
Voor: 63,5cm
Achter:61,5cm

Mét bepakking is het een ander verhaal :jaja: Dan kom ik richting de 57 / 58cm
Dan ziet het er zo uit,..... Maar het past allemaal net! Lijkt wel airride :D
Grotefoto-4WNBZJKU.jpg

Der Einser

Forumguru
@Pendragon: bedoel je alleen die drempels die geen "tussenstuk" , dus alleen een punt zeg maar.
Of heb je ook al last bij drempels/vluchtheuvels die zeg maar 'schuin - recht - schuin' lopen?

eddiea

Forumguru
Ik zal het volgende week ook is nameten voor je. Het gaat me iets te ver om mijn auto nu al in te pakken hier in Spanje. De mijne staat achter nu op -/- 40mm en ook op 655mm. Volgende week ga ik weer vol bepakt naar huis met ook nog een 420 liter dakkoffer. Ik ben ook wel benieuwd hoe ver mijn superbee zakt met alle bagage en vier personen.

Pendragon

Donateur
@Der Einser, precies die zonder tussenstuk, en helaas hebben we die hier behoorlijk veel. Sommige zijn door vrachtwagens inmiddels weer gezakt, maar ook heel veel niet. Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd, maar altijd raak. Mensen stonden vreemd te kijken dat ik zo vaak langs kwam :)

EdK

Forumguru
drempel.jpg

Crow.jpg

Als je met bovenstaande afmetingen al problemen hebt dan moet jezelf gaan sleutelen
Maar indien je hier gewoon overheen vliegt dan kun je gaan meten en de gemeente aanschrijven

Pendragon

Donateur
@Der Einser, zo met bepakking, dat kan toch niet goed zijn voor je auto lijkt mij. En zo kom ik de wijk niet uit hoor, dan hang ik op minstens 4 van de 8 hobbels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan