KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Met stelpotje er tussen zak je 40mm tov een standaard onderstel, dus ik denk dat je achter nu minimaal 50mm omlaag bent

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

Pendragon

Donateur
Stoelpotje :) leuk he die automatische aanpassing. Als je het zo bekijkt heb je gelijk. Dan is het anders dan ik voor ogen had. Dan moet de achterkant en voorkant wat omhoog. Kijk zo komen we ergens. Eerlijk had ik 3.5cm verwacht omdat ik eerst een eibach wilde. De 5cm is duidelijk teveel voor waar ik woon. Morgen kijken wat we kunnen fixen. Voor kun je zo schroeven, achter moet altijd los, maar op de brug lijkt me dat niet zo moeilijk.

• Leuk
Waarderingen: CDK

eddiea

Forumguru
Hey ben je verhuisd samsony? Dichter bij samson en gert gaan wonen haha. Kaatsheuvel bij het sprookjesbos is ook nog een optie!

Als het korte drempels zijn is het sowieso lastig. Daar heb ik in de wijk gelukkig geen last van. Bij ons proberen ze zo hoog mogelijk. Stelpotje scheelt 12 mm volgens mij.

Samsony

Banned
Dan zou mogelijk de 40mm voldoende moeten zijn. Mocht je dan nog last hebben kan je altijd nog wat schroeven tot gewenste hoogte.

Ik verhuist? Woon al 40 jaar op hetzelfde plekje.

Der Einser

Forumguru
Hey ben je verhuisd samsony? Dichter bij samson en gert gaan wonen haha. Kaatsheuvel bij het sprookjesbos is ook nog een optie!

Als het korte drempels zijn is het sowieso lastig. Daar heb ik in de wijk gelukkig geen last van. Bij ons proberen ze zo hoog mogelijk. Stelpotje scheelt 12 mm volgens mij.

Hahahaha,...
Yep,...

He's back!!!

MennoW

Forumguru
Gemeten zonder enige balast.
Grond tot midden spatbord
Voor 64,3 cm.
Achter 66 cm.
Ik heb geen KW set zoals de meeste van jullie. (Jaloers)
Maar verlaagd met alleen veren van HR
image.jpg image.jpg

s-line

Forumguru
Nee hoor de spoilertjes zijn precies het zelfde maar ik heb ze er gewoon afgehaald loopt het ook niet meer aan en je merkt er niets van! Heb je toch een kleine 2 cm meer bodemvrijheid!

Der Einser

Forumguru
Ja die bedoelt hij. Heb ik zelf gezien.
Die van mij "slijten" op natuurlijke wijze weg :D

Maar als ik Pendragon moet geloven is zijn 'hele' bodemplaat naar zijn schrootje is...

• Leuk
Waarderingen: CDK

eddiea

Forumguru
Ik denk een zwarte 1.8 tsi dsg full option! En daarnaast een cayenne,camaro, rs6, s6, r8 en een nieuwe octavia rs. Maar dat is maar een gokje hoor....

Noord26

Forumguru
Jammer om steeds melding te krijgen dat er weer een post is in dit topic wat ik wil volgen ivm interesse in kw streetcomfort set om vervolgens tot de ontdekking te komen dat de laatste posts topic vervuiling zijn. Erg jammer. Zwijg als je niets bij te dragen hebt of maak anders melding als je jezelf ergens aan stoort. Hier heeft niemand iets aan.

Op voorhand dank namens ook andere geinteresseerden..

CDK

Forumguru
@Pendragon, Ik heb ook nog ff nagemeten voor je, hart velg van de grond tot onderkant spatscherm, voor 65.5 cm achter 67.5 cm

Greetz Corné

CDK

Forumguru
@Pendragon, Ik heb ook nog ff nagemeten voor je, hart velg van de grond tot onderkant spatscherm, voor 65.5 cm achter 67.5 cm

Greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan