KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddiea

Forumguru
Ik vind ze trouwens best nog groot ogen. Ik heb nu de originele 18 inch eronder ivm de vakantie maar dat oogt minder groot dan die van pendragon. Ik vind het echt netjes staan zo.

Der Einser

Forumguru
...., maar toen ik vandaag weer naar huis reed voelde ik me ook weer 18 zo blij als ik was met het resultaat :D

Heeeeeeeeejjjj,.... dan spreek je jezelf tegen ;)
Als je je echt weer 18 voelde had je dus op de terugweg grotere wielen gewild:D,.... of een Golf :maakmegek:

@eddiea: wil jij je soms ook weer 18 voelen aangezien je weer een Golf gaat kopen:pieker:

eddiea

Forumguru
Ik heb dat al vaker gehoord Patrick haha. Ik zie het meer als compensatie voor de ouwe lullen hybride. Plus en min kom ik weer op juiste leeftijd uit

Pendragon

Donateur
Toch net even schrikken. Wij gaan van huis met z'n viertjes en bij de eerste hobbel.... Kkkkkrrrrgggg aan de onderkant. Wij kijken. Het lijkt dat het het stuk is aan de achterkant van de bodemplaat
Zal zo even een foto maken. Misschien toch maar de stelschroef ertussen zodat de achterkant iets hoger staat. Vind het wel jammer, want sommigen hebben hem nog lager en die hoor ik er hier nooit over.

MennoW

Forumguru
Dat kapje heb ik bij mijn 1e Superb2 sedan er meerdere malen af gegeden. Die was niet verlaagd en stond op orgineel 16".
Bij mijn huidige combi (wel verlaagd) nog nooit de grond geraakt.
Zelfs niet in de vakantie met zn 4en en vol bepakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan