Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Noord26, vorig jaar een krab en een kwal, deze keer al 2 krabben aan de haak geslagen.... Kortom nee geen vis meer hier in de Oosterschelde, maar ik ga met de boys mee voor de gezelligheid
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
Zo, vandaag gezellig naar Breda geweest. Het zat Mark niet mee, de brug was stuk, dus alles moest vanaf de grond, hij had z'n telefoon vergeten en dan viel er ook nog een schroef tussen de remschijf. Gelukkig allemaal weer goed gekomen. Hier de foto's. De eerste van hoe het was, tot de laatste zoals het nu is. De achterkant staat normaal iets hoger, want de oude velgen en de oude veerset liggen achterin. Ik ben erg tevreden met het resultaat.
Wat viel me op tijden de rit naar huis: de auto ligt een stuk stabieler op de weg, veert wel wat stugger en de banden geven iets meer afrolgeluid ten opzichte van de banden die om de 16" liggen. Vlakbij huis stikt het van de hobbels en ik kon prima (net als eerder) over de hobbels.
Precies goed! Niet te overdreven grote velgen of te overdreven verlaging. Alsof het zo bedoeld is vanuit de fabriek zou je bijna denken.
Weet je zo op wat voor spanning de banden staan? Bij mijn Conti's (225/40R18) merkte ik geen verschil in grip tussen 2,5 en 2,8 bar- maar op 2,7 of hoger waren ze wel aangenaam stiller. Dus ze staan nu altijd op 2,7-2,8 bar.
Thx allemaal. Kijk ook steeds uit het raam en vind de auto zo veel stoerder. De kids: ik vind de velgen wel ok, maar de anderen waren ook prima. Heerlijk die eerlijkheid
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.