KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
Dan heb je mooi vergelijk tussen standaard en deze set icm dezelfde grootte van banden/velgen. Hoe komt het overigens dat je al een S2 hebt gehad en nu een ander hebt?

eddiea

Forumguru
Buiten je type velg word het wel mooi! Waarom geen 19inch?

Het is toch niet waar he? Denken jullie wat ik denk??

Noord26

Forumguru
Ik heb geen zin in verdenkingen of insinuaties. Pendragon is hier toch al een kleine 10 jaar lid en zijn inbreng en behulpzaamheid waardeer ik enorm.

Nu dwaalt het af waarover het zou moeten gaan: toffe velgen in een niet te grote maat icm een onderstel wat waarschijnlijk het standaard sportonderstel van de SuperB te kakken zet..

eddiea

Forumguru
Niks ten nadele van pendragon. Hij is goed bezig. Zijn enthousiasme spat er vanaf.

Mijn kop in het zand steken houd ik niet van zoals sommige hier dat wel doen. Is voor mij duidelijk genoeg.

Der Einser

Forumguru
Ik dacht het inderdaad ook al Ed :pieker:
Lijkt erop dat hij weer terug is.

@Pendragon: Maak morgen meteen even wat foto's! Volgens mij ga je superblij zijn met je keuzes. Zal er beter uitzien en ook veel beter rijden dan nu.
Keep us posted!

Noord26

Forumguru
Ja maar je hebt nu de meest luxe en snelle gekozen die er is, komende vanuit een diesel. Pendragon is van een 1.8tsi naar een 1.4tsi gegaan (in de comfort uitvoering). Vrijwel altijd kiest met voor een snellere of luxere auto als men bij hetzelfde merk/type blijft.

Gewoon pure interesse denk ik die vraag..

Versleten na 60Dkm? Dan heb je hem 1 beurtje gegeven bij 30Dkm en toen ingerolen bij de volgende?

:pieker:

Samsony

Banned
Niet dat ik de velg niet nooi vind. Maar betwijfel hoe die oogt met jou kleur wagen. Je zal iig uniek zijn want ben het nog niet tegen gekomen. Benieuwd naar de foto. Die had ik eigenlijk eerst moeten afwachten.

Zoe hem graag tegemoet!

Samsony

Banned
Niet dat ik de velg niet nooi vind. Maar betwijfel hoe die oogt met jou kleur wagen. Je zal iig uniek zijn want ben het nog niet tegen gekomen. Benieuwd naar de foto. Die had ik eigenlijk eerst moeten afwachten.

Zoe hem graag tegemoet!

Der Einser

Forumguru
Ik had 19" ook mooier gevonden hoor. Maar dat wist je al van mij hé Pendragon. Hebben wij nog contact over gehad.

En 20" nog mooier :D

Pendragon

Donateur
@noord26: ik heb vele Skoda's gehad. In 2009 had ik een Superb in de lease. Een jaar later stond ik op straat op zoek naar nieuw werk. De auto was te duur om over te nemen en dus terug naar een mooie Octavia2. Ondertussen gespaard en in 2012 deze Superb kunnen kopen met inruil van de O2. De Superb is toch mijn 'kindje'.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Noord26, bij 62000km, net na z'n 2e beurt idd

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2

Pendragon

Donateur
Beetje offtopic....maar dit was mijn vorige Superb. 1.8tsi, elegance BL. dsg7, met alles er haast op. Helaas dus maar 1 jaar van mogen genieten. Deze had sportonderstel met 18".

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1374852123354.jpg
    uploadfromtaptalk1374852123354.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 35
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan