KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Dacht ik al, dat moet bij mij ook nog maar eens gebeuren dan :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

s-line

Forumguru
Nog even en iedereen rijd hier KW (als er een schaap over de dam is .....)
Maar goede keus hoor ik heb ook nog getwijfeld over deze velgen maar vond ze vooral te klein tonen

Der Einser

Forumguru
Nog even en iedereen rijd hier KW (als er een schaap over de dam is .....)
Maar goede keus hoor ik heb ook nog getwijfeld over deze velgen maar vond ze vooral te klein tonen

Dat vind ik inderdaad ook.
Had ook voor 19" of 20" gegaan.
Maar ziet er netjes uit op die van Pendragon

Pendragon

Donateur
@s-line, vind je ze nu nog steeds te klein tonen of valt het mee? Ik vind het een mooie geheel zoals het nu geworden is. 19 of 20" hoeft van mij niet. Misschien als ik een VW Golf ofzo had gehad en ik nog een stuk jonger was geweest :) dat ik dat gedaan had. Iemand anders laat hem misschien ook nog verder zakken, maar dat hoeft van mij ook niet. En zo heeft gelukkig iedereen z'n eigen smaak en voorkeuren. Gelukkig maar, anders was het maar saai.

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
@s-line, vind je ze nu nog steeds te klein tonen of valt het mee? Ik vind het een mooie geheel zoals het nu geworden is. 19 of 20" hoeft van mij niet. Misschien als ik een VW Golf ofzo had gehad en ik nog een stuk jonger was geweest :) dat ik dat gedaan had. Iemand anders laat hem misschien ook nog verder zakken, maar dat hoeft van mij ook niet. En zo heeft gelukkig iedereen z'n eigen smaak en voorkeuren. Gelukkig maar, anders was het maar saai.
Ze zijn zeker niet lelijk en het klopt prima zo op jou auto! Alleen jammer dat je grote wielen weer assosieert met een golf!! :D
En je bent zo oud als je je voelt he!

Dennis Nijholt

Forumguru
dat verschilt per dag en soms per uur hoe oud ik me voel....soms 18 en soms 88...heeft niet zoveel met een Golf te maken want die heb ik nog nooit gehad..ik reed toen een rode peugeot 309 GTI (die gewoon helemaal orgineel is gebleven toen ik hem had)

Pendragon

Donateur
Golf was maar een voorbeeld hoor :) Komt ook omdat ik die jonge gasten vaak in een Golf zie rijden. En ja, ik voel me soms ook 18 en soms een stuk ouder, maar toen ik vandaag weer naar huis reed voelde ik me ook weer 18 zo blij als ik was met het resultaat :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan