KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddiea

Forumguru
Voorlopig gaan de BBSen eronder. Ik heb een extra low kw set en denk dat ik met 19 inch mijn erf niet meer op kom. Eerst de waslijst met spullen en diverse delen spuiten en dan gaan we weer is naar andere wielen kijken. Voorlopig heb ik zat te doen.

Wel apart dat je die bodemplaat nu al raakt hoor pendragon. Ben je wel rustig over de drempel gereden en niet met 80 km/h? Ik heb hem ook wel is geraakt maar hij is nog helemaal heel en ik lag nog een aardig stukje lager.

Pendragon

Donateur
Eddiea, ja heel rustig, wat ik altijd al doe. Ik heb het voor de zekerheid nog een keer gedaan en nog rustiger en weer geraakt. Ik woon dan ook in de drempelstad van Nederland. De meesten geen probleem, maar sommigen dus niet. Had het niet verwacht. Ik heb 2 opties denk ik: stelschroef er weer op, scheelt een cm. Anders moet ie achter misschien wat stugger gezet worden zodat hij minder inzakt. Wanneer ik alleen in de auto zit, of met 2 voorin, dan gaat het net goed. En dan hadden we niet eens bepakking achterin.

Pendragon

Donateur
Almere woon ik. Bij ons in de straat aan beide kanten zeker 8 hobbels. Schuin erover gaat daar eigenlijk niet. Straks terug kijken hoe het gaat zonder de kids achterin. Had het gewoon niet gedacht dat het zo snel zo zou zijn. Wil niet mijn bodem aan gort rijden. Dan maar iets minder zakken.

eddiea

Forumguru
Ik zeg airride! Is helemaal tha bomb onder 20 jarigen. Er schijnt nog iemand uit de polder bij je in de buurt geinteresseerd te zijn in airride.

MennoW

Forumguru
Almere is idd verschikkelijk met zijn drempels.
Ik heb in de Muziek wijk ook altijd een wat slingerende rijstijl om scheef over die krengen te rijden.

De combi heeft het zelfde kapje als de sedan. image.jpg

Pendragon

Donateur
Maar bij jou lijkt de ruimte toch wel wat meer hoor, of het moet verbeelding zijn. Kun je het eens meten zonder dat er iemand in de auto ga ik dat straks ook even doen.

Pendragon

Donateur
Internetboarder. Ja het zijn echte korte drempels die hoog zijn. Ik haat die dingen en had gedacht dat met mijn verlaging het nog wel mee zou vallen, maar nu blijkt van niet.

CDK

Forumguru
demping harder zetten kan een optie zijn, maar dan wordt hij wel iets stugger, ik zou het nog eens zachter en schuin proberen, zelf heb ik er geen last van maar ja volgens der einser rij ik in een cross country uitvoering haha :D

Pendragon

Donateur
Hoeveel is die van jou verlaagd dan? Net met z'n tweetjes terug geen problemen, maar vraag me dam af hoe het gaat met veel bepakking achterin en de kids erbij. Misschien verstandig om het toch iets hoger te zetten dan de 3,5cm van nu. Met mijn vorige S2 met sportonderstel heb ik het nooit gehad. En toen woonde ik ook in de muziekwijk. Nou ja, komt wel goed. Morgen ga ik langs de dealer om het uitlijnen te doen. Dan vraag ik om de stelring achter terug te plaatsen. Als ze dat niet kunnen doen dan vraag ik of de uitlijner dat kan doen. Ik zag het Mark doen en was een klusje ban 10 minuten achter.

CDK

Forumguru
dat is redelijk snel te doen ja, achter staat hij bij mij max omlaag maar wel met de stelpotjes er nog tussen, maar omdat ik 4x4 heb staat hij bij mij sowieso al hoger al bij jou

Samsony

Banned
Wat ik mij afvraag... ben je zonder uitlijnen van Breda naar Almere gereden? Je zal toch een beetje je drempels anders moeten benaderen. Zijn hier mensen die lager rijden zonder probs. Hier in Belgie genoeg hobbel de bobbel maar ook geen problemen ondervonden met 50mm.

Pendragon

Donateur
@samsony , ja zonder uitlijnen naar huis. Was niet de bedoeling, maar door een misverstand was er geen afspraak voor het uitlijnen. Ik ga dit nu maandag bij de dealer doen. De dealer en ook antera zeiden dat dit prima kon. 100km geen probleem. Je moet er geen 2000km mee gaan rijden, dan zouden de achterbanden fout kunnen gaan slijten. En geloof me, geen hogere hobbels dan in Almere. Stapvoets erover en raken. Schuin erover bij die hobbels gaat haast niet, daar is geen ruimte voor. De hobbel vlak voor de deur kan ik wel schuin over. Ik had alleen bij 3,5cm niet verwacht dat het nodig zou zijn om anders over de hobbels te gaan. Schijnbaar dus wel.

Samsony

Banned
Dat is dan wel erg vervelen. Je kan zo zacht gaan als je wilt maar als de drempel precies onder je auto zit en je banden op het rechts wegdek staan dan past het simpelweg niet haha. En om nou plankjes mee te nemen ;). Hopelijk bied de 1cm je net genoeg ruimte. Maar je staat nu 35mm? Streetcomfort kan toch 40mm? Dan had hrt er toch gewoon tussen kunnen blijven zitten? Of heb ik verkeerd gelezen?. En anders word het draaien, dat is dan weer het voordeel van een schroefset.

Pendragon

Donateur
Ik denk dat je gelijk hebt en dat hij achter nu op 4 cm staat doordat de stelschroef er niet meer op zit. Dan gaat ie terug naar 3cm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan